سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

استیضاح وزیر اموزش و پرورش

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
6 مرداد
استیضاح وزیر اموزش و پرورش

  سیدحمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس در نشست خبری با خبرنگاران گفت: معلم مقام شامخ گرفتن و کادو نمی‌خواهد بلکه حفظ شخصیت و حقوق مکفی می‌خواهد.

عضو فراکسیون فرهنگیان بر تلاش وزیر آموزش و پرورش برای حفظ گویش‌های محلی تاکید کرد و افزود: باید این گویش‌ها حفظ شود نه اینکه حذف شوند.

وی اجرایی شدن زبان ترکی آذری در مدارس و دانشگاه‌های استان‌های آذری نشین را شد و از وزیر آموزش و پرورش خواست بر اجرایی شدن آن تلاش کند نه اینکه سنگ اندازی کند.

امینی از وجود آرسینیک در آب شرب شهر هشترود اظهار نگرانی کرد و گفت: آرسینیک موجود در آب شرب سلامت نسل جدید و آینده را تهدید می‌کند و باید هرچه زودتر سد کلقان آبگیری شود تا از این طریق آب شرب شهر هشترود تامین شود.

وی اظهار داشت: به روستا‌ها آنچنان که باید رسیدگی نشده است و از دولت انتظار رسیدگی را داریم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از ساخت کارخانه اکسید تیتانیوم با هزینه ۴۶ میلیارد تومان در هشترود خبر داد و گفت: تولید آهن اسفنجی، احداث کارخانه ریل آسانسور، استمهال وام‌های عقب افتاده کشاورزان محدوده پایاب سد سهند، اختصاص ۱۵ میلیارد تومان وام کم بهره به افراد خسارت دیده از سیل هشترود و ۳ میلیارد برای سیل زدگان چاراویماق، تلاش برای سالم سازی آب شرب هشترود و ۵۲ روستا از جمله کار‌های انجام شده در طول ۲ سال گذشته در منطقه است.

وی از احداث بخش دیالیز بیمارستان چاراویماق با هزینه ۳۵۰ میلیون تومانی تا هفته دولت خبر داد.

امینی گفت: در جلسه‌ای که با وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی داشتیم به‌زودی بیمه خبرنگاران اجرایی خواهد شد. 

 

 

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: وزیر اموزش و پرورش, فرهنگیان
منبع خبرهاربی نیوز
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

فرهنگی در 29/04/1397 - 09:33 نوشته:

هرچه سریعتر وزیر آموزش وپرورش کنار بره به نفع آموزش وپرورش است

س.ع در 29/04/1397 - 10:45 نوشته:

جناب نماینده حمایت شما از معلمان با استیضاح امکان پذیر نیست.چون تجربه نشان داده این وزارت خانه بدون وزیر هم اداره می شود.شما باید از قدرت نظارت و قانون گذاری خود بهره بگیرید.یعنی پیگیری کنید که جرا بودحه کمتر از نیاز مصوب می شود و آنهم کامل اختصاص داده نمی شودو جرا قانون مصوب درباره معلمان اجرا نمی شود.وگرنه با استیضاح کاری درست نمی شود چون وزیر بعدی هم همین روال را در پیش می گیرد همچنان که در جهل سال گذشته شاهد بوده ایم در این وزرات.

یک فرهنگی در 4/05/1397 - 20:42 نوشته:

با سلام و خسته نباشید خدمت شما نماینده محترم باید به عرض جنابعالی برسانم کار آموزش و پرورش با استیضاح درست شدنی نیست هر کدام از این یک میلیون معلم را بیاورید می تواند وزارت خانه را بچرخاند مشکلات ما باید ریشه ای حل شود اما به نظر من یک روز زودتر این وزیر را عوض کنید بزرگترین لطف را در حق فرهنگیان کرده اید چون تا کنون هیچ وزیری به بی عرضگی ایشان ندیده ام و مخواهم دید وزیر آموزش و پرورش باید شجاع و نترس باشد تا بتواند از حق معلم دفاع کد
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی