سایت کاریابی جویا کار

كارآموزي در اداره برق دهاقان

دسته بندي: مقالات / کارآموزی
8 فروردین

 

در سال 1338 به صورت ديزلي شروع به كار كرده است كه كاركنان آن سه نفر بوده اند يك حسابدار به نام مهدي اسماعيليان و مامور نصب كنتور و امور مالي اداره هم بوده است دو نفر هم مسئول ديزل و شبكه هوايي به نام حسين سهرابي و دستيار آن عبدالكريم احمديان .

حسين سهرابي تا سال 1353 سر كار بوده و عبدالكريم احمديان تا سال 1374 كه در اين زمان ديزلي قبل از انقلاب فقط دهاقان عطاآباد و دزج برق داشته است .كه در زمان ديزلي فقط از زمان تاريك شدن هوا به مدت 4 ساعت برق دار بوده است .

سيستم قديمي يا ديزلي شبكه هوايي بوده و بدون ترانسفورماتور هوايي .

نحوه كار ديزلي

برق توليد شده به صورت مستقيم در تابلو هاي خاص مي آمد و سپس وارد شبكه مي شود كه 1200 مشترك و همه مشتركين به جز تعداد اندك همه مصارف خانگي بوده است . در آمد و حقوق اين شركت سهامي بوده كه سهام آن از صد تومان تا 20هزار تومان بوده است . تا اينكه اين سيستم در تاريخ 29/12/1352 از ديزلي به شبكه سراسري در آمده است كه توسط همان افراد كه در شبكه قديمي بوده و طراحي ان توسط مهندسين به شكل كنوني در آمده كه اكنون شامل 215 ترانس و 11 هزار مشترك و بيش از 17 روستاي اطراف دهاقان مي باشد كه شامل مصارف خانگي كشاورزي دامپروري صنعتي تجاري و موسسات عام المنفعه و غيره مي باشد .

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:40
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی