سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

بیمه تکمیلی فرهنگیان با تاخیر پرداخت شد

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
27 تیر
بیمه تکمیلی فرهنگیان با تاخیر پرداخت شد

 داود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملتدر واکنش به تاخیر بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ در پرداخت هزینه‌های درمانی فرهنگیان، گفت: تاخیر در پرداخت هزینه درمان تضعییع حقوق فرهنگیان را به دنبال دارد و بیمه حافظ نباید از زیر بار تعهدات، پرداخت مطالبات و انجام وظیفه اصلی خود شانه خالی کند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمه آتیه سازان حافظ باید به تعهدات خود در قبال فرهنگیان عمل کند، افزود: وقتی فرهنگیان سهم بیمه خود را در زمان مناسب پرداخت می‌کنند، هیچ توجیهی برای تاخیر در پرداخت‌ها وجود ندارد.

محمدی ادامه داد: فرهنگیان با مشکلات زیادی مواجه هستند و نباید با تاخیر در پرداخت هزینه‌های درمان مشکلی به مشکلات آنها افزوده شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم از پیگیری علت تاخیر بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ در پرداخت هزینه‌های درمانی فرهنگیان خبر داد و گفت: فرهنگیان با مشکلات زیادی هستند که باید از سوی مسئولان و نمایندگان پیگیری شود اما این مشکل را به صورت موردی از وزارت آموزش و پرورش پیگیری خواهیم کرد.

محمدی افزود: از مسئولان بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ انتظار داریم هر چه سریع‌تر مشکل تاخیر در پرداخت هزینه درمان را رفع کنند.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم، علت تاخیر در پرداخت هزینه درمانی فرهنگیان را بی‌نظمی، بی‌برنامگی، ضعف نظارت و عدم پیگیری مناسب وزارت آموزش و پرورش دانست و گفت: واحدهای مربوطه وزارت آموزش و پرورش که در این زمینه مسئولیت دارند باید اقدامات لازم را انجام داده و پیگیری مناسب را داشته باشند.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: بیمه‌ها به طور مداوم و همیشه با مشکلات مالی مواجه هستند و در واقع مشکلات آنها تمامی ندارد؛ در این رابطه نیاز است دولت نظارت‌ بر عملکرد بیمه‌ها را تشدید کند.


برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: بیمه تکمیلی فرهنگیان, اموزش و پرورش
منبع خبراکونا پرس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

یک فرهنگی در 27/04/1397 - 18:48 نوشته:

بیش از پنج ماه است که فاکتور هزینه های درمان را به اداره ورابط بیمه دادیم که هزینه را دریافت کنیم هنوز خبری از واریز هزینه درمان نیست پول بیمه هارا که منظم هرماهه برمی دارند معلوم نیست که چه دستهایی در کار است که فرهنگیان را ناراضی کنند سال گذشته که بیمه ها عنوان نمودند که بیمه ای که از حقوق فرهنگیان کم شده بیش از دوماه گذشته وبه حساب بیمه واریز نشده معلوم نیست که این دوماه پول بیمه در حساب شخصی بوده ویا دولت ودر چه حسابی شاید در حال حاضر هم وضعیت اینگونه باشد خدامیداند
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی