سایت کاریابی جویا کار

موانع مهر ورزي و عوامل خشونت

دسته بندي: مقالات / روانشناسی و علوم تربیتی
21 آذر

 

موانع مهرورزي و عوامل خشونت اعم از جنگ و ترور در عرصه هاي جهاني چيست و مبارزه با آنها و حركت براي صلح مبتني بر عدالت چگونه است.

پيشگفتار

من نمي دانم مطرح كردن اين سوالات براي ما جوانان و   به چه منظور است در حالي كه جواب آن تقريباً روشن است. آيا مي خواهيد ذهن ما را به آن موارد متوجه كنيد. يا اين كه منتظريد از اين مقاله ها كه براي شما ارسال مي‌گردد نوشته اي معجزه آسا باشد. كه بوسيله آن راهي پيش روي شما گذاشته شود و شما نيز با نگاه كردن به آن و عمل به موارد آن به هدفي مشخص و صحيح رسيد! ما نيز اميدواريم اين گونه باشد و با اين نوشته ها ذهن شما را به راهي صحيح هدايت كنيم تا در آن راه به هدفي و مسيري مستقيم دست يابيد؛ اما در كنار اينها ترسي كه من نويسنده را آزار مي دهد اين است كه اين نوشته ها فقط عامل سمبليك براي ارائه گزارشي در پايان هر سال براي ملت باشد.

جهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: دانلود روان شناسی, مقاله های روان شناسی, دانلود رایگان مقالات روانشناسی, دانلود روانشناسی, تحقیقات روانشناسی, مقاله روانشناسی, دانلود تحقیق روانشناسی, روانشناسي, روان شناسی, دانلود رایگان روانشناسی, دانلود رایگان مقاله روانشناسی, مقاله روانشناسی pdf
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:22
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی