سایت کاریابی جویا کار

بيمه

دسته بندي: مقالات / مدیریت
25 مهر

لویدز لندن

در سده هفدهم، قهوه خانه های لندن محل ملاقات ادیبان، تجار و دلالان بود. در این قرن، قهوه خانه ها نقش مهمی در زندگی اجتماعی مردم انگلستان بازی می کردند.

در قهوه خانه های لندن اخبار مهم روز رد و بدل می شود و مسائل اقتصادی و سیاسی نیز مورد توجه و بحث قرار می گرفت. همچنین معاملات بزرگ و حتی حراجها در قهوه هانه ها انجام می شد.

همانطور که گفتیم یکی از قهوه هانه ها متعلق به «ادوارد لویدز» در «تاور استریت» بود که موقعیت مناسبی از نظر نزدیکی به اداره نیروی دریایی داشت. از سال 1697 تا اوایل سال 1967، لوید به انتشار روزنامه ای پرداخت به نام «اخبار لویدز» که در آن اخباری از نقاط مختلف جهان که مود توجه عموم بود و اخباری که مورد توجه خاص مشتریان وی قرار داشت، درج می شد. به هر حال در حدود 20 سال پس از انتشار نشریه لویدز، قهوه خانه مزبور مهم ترین مرکز معاملات بیمه ای شده بود. در سال 1760 تشریه دیگری موسوم به نشریه کشتیرانی و حمل و نقل کالاها منتشر شد. تا 1760، قهوه خانه لوید مهم ترین مرکز برای بیمه کردن خطرهای دریایی بود، عملیات بیمه گران لویدز حدود 154 سال در گوشه غربی طبقه دوم عمارت بورس لندن ادامه داشت و پس از متجاوز از یک قرن و نیم فعالیت به عمارت اختصاصی لویدز منتقل شد.

موسسه لویدز لندن از نظر تشکیلات به سه قسمت مجزا از یکدیگر تقسیم می شود: قسمت اطلاعات، نمایندگان لویدز و سرانجام بیمه گران.

قسمت اول، قسمت اطلاعات است که مرتباً آخرین اطلاعات، تلگرافها و اخبار مربوط به حرکت کشتیها و خشارتهای وارده به آنها را جمع آوری و در تالار لویدز اعلام می کند.

قسمت دوم از سازمان موسسه لویدز، نمایندگان لویدز هستند. نمایندگان لویدز را آزانسهای لویدز در نقاط مختلف جهان خصوصاً در بندرهای مهم تشکیل می دهند. آنها مرتباً اخبار مربوط به ورود و خروج کشتیها را به موسسه لویدز اطلاع می دهند و به کشتیهای تجاری راهنماییهای لازم را می نمایند.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: مقالات مدیریت pdf, دانلود مدیریت, پایگاه مقالات مدیریت, دانلود پروژه مدیریت دولتی, پروژه مدیریت, مقاله مدیریت, مقاله مدیریت pdf, دانلود مقاله مدیریت, مقالات مدیریت, مدیریت
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:7
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی