سایت کاریابی جویا کار

راه آهن تهران (شناسایی مشکلات تنها ایستگاه تهران و ارائه راهکارها )

دسته بندي: مقالات / عمران
25 مهر

هدف از این تحقیق شناسایی مشکلات تنها ایستگاه تهران و ارائه راهکارها و پیشنهاداتی جهت بهبود عملکمرد آن می باشد.

 

2-تعریف ایستگاه و تاریخچه ایستگاه تهران

ایستگاه تهران جایی است برای سوار و پیاده کردن مسافرین. از آنجایی که ایستگاه تهران اولین نقطه تماس بیشتر مسافرین با راه آهن است بنابراین باید خوب طراحی شود، چشم نواز و راحت و ایمن برای مسافر باشد.

عموماً ایستگاه از سه المان تشکیل شده است:

1-سکو: جاییکه مسافرین سوار قطار یا از آن پیاده می شوند.

2-سالن ایستگاه: که عبارتست از فضایی جهت تسهیل حرکت افراد از پارکینگ یا سایر وسایل دسترسی به سکوها یا از سکوها به مدهای حمل و نقل، جاییکه مسافر می تواند بلیط تهیه کند، اطلاعات بگیرد و منتظر ورود به قطار باشد.

3-دسترسی به مدهای حمل و نقل: که عبارتست از وسیله حمل و نقلی ای که مسافر برای رسیدن به ایستگاه انتخاب میکند یعنی اتوبوس، اتومبیل، پیاده.

عملیات ساخت و ساز ایستگاه تهران از سال 1304 تا 1314 توسط کنسرسیوم کامپاکس انجام گرفت و در مهرماه 1306 عملیات ساختمانی شروع شد و در 27 مرداد 1317 به پایان رسید.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: عمران, دانلود عمران, پروژه عمران, مقالات عمران, مقاله عمران, دانلود پروژه عمران, دانلود مقالات عمران, دانلود مقاله عمران, بانک مقالات عمران, دانلودعمران, پروژه های عمران, دانلود رایگان عمران, مقالات مهندسی عمران, مقاله های عمران, دانلود پروژه کاراموزی عمر
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:30
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی