سایت کاریابی جویا کار

پروژه راه سازي

دسته بندي: مقالات / عمران
26 مهر

استان تهران از شمال با استان مازندران از شرق با استان سمنان از جنوب با استانهاي قم و مركزي و از غرب با استان قزوين همسايه است .

از نظر موقعيت نسبي جغرافيايي اين استان در غرب دشت كوير و جنوب رشته كوههاي البرز و از نظر طول و عرض در موقعيت جغرافيايي ( 35 , 47)  و ( 51 , 37)  واقع ا ست .

آب و هوا :

از نظر عرض جغرافيايي ، استان تهران در عرضهاي مياني ( بين  استوا و قطب ) واقع شده است و  قاعدتا بايد آب و هواي معتدل داشته باشد و ليكن عامل ارتفاع و دوري از درياها موجب ايجاد تغييرات اساسي در آب و هواي تهران شده است .

بارش :

توزيع ميزان بارش در استان تهران يصورت يكسان نمي باشد بطوريكه بيشترين مقدار بارش در ماههاي دي تا ارديبهشت و كمترين مقدار بارش در ماههاي تير الي شهريور مي باشد مقدار بارش تحت تاثير ارتفاع نيز واقع است بطوريكه مقدار آن از جنوب به شمال تهران افزايش مي يابد تا آنجا كه ميزان بارش در ايستگاه آبعلي از 500  ميلي متر هم بيشتر است .

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: عمران, دانلود عمران, پروژه عمران, مقالات عمران, مقاله عمران, دانلود پروژه عمران, دانلود مقالات عمران, دانلود مقاله عمران, بانک مقالات عمران, دانلودعمران, پروژه های عمران, دانلود رایگان عمران, مقالات مهندسی عمران, مقاله های عمران, دانلود پروژه کاراموزی عمر
قيمت فايل:9000 تومان
تعداد صفحات:87
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی