سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

حقوق بازنشستگان پیش از سال 90 کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
27 آبان
حقوق بازنشستگان پیش از سال 90 کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد
محمد قمی با اشاره به تفاوت حقوق معلمان بازنشسته پیش از سال 90 با بازنشستگان پس از این سال، عنوان کرد: با وجود مصوبه مجلس در این خصوص برای همسان سازی حقوق بازنشستگان، اما شاهد تفاوت فاحش حقوق بین این دو دسته از معلمان بازنشسته هستیم که با شرایط و مدرک تحصیلی یکسان فقط به دلیل تفاوت در سال بازنشستگی تفاوتی حقوق و مزایا دارند.
حقوق بازنشستگان پیش از سال 90 کفاف هزینه‌های زندگی را نمی‌دهد
قانون‌گذار فرصتی 5 ساله برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به دولت داده است که البته با توجه به محدودیت بودجه‌ای دولت نمی‌تواند این قانون را به شکل کامل اجرا کند
 نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس برای رفع این تبعیض قانون مصوب کردند، افزود: در حال حاضر حقوق بازنشستگان پیش از سال 90 کفاف هزینه‌‎های زندگی را نمی‎دهد و به همین دلیل دولت باید هرچه سریع‌تر مصوبه مجلس را اجرایی کند.
قمی ادامه داد: قانون‌گذار فرصتی 5 ساله برای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان به دولت داده است که البته با توجه به محدودیت بودجه‌ای دولت نمی‌تواند این قانون را به شکل کامل اجرا کند ولی در همین مدت نیز باید بازنشستگانی که حقوق و مزایای کمتری دریافت می‌کنند در اولویت قرار گیرند.
وی ادامه داد: بازنشستگان به ویژه بازنسشتگان آموزش و پرورش از اقشار زحمتکش و خدوم جامعه هستند که دولت و مجلس با عنایت به این موضوعات، تصمیم به همسان سازی حقوق بازنشستگان دارند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یادآور شد: کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از ابزارهای نظارتی خود برای ارتقای حقوق بازنشستگان، به ویژه بازنشستگان آموزش و پرورش بهره خواهد برد تا اجرای قانون هرچه سریع‌‎تر به جریان بیفتد و در آستانه میلاد پیامبر عیدی به بخشی از بازنشستگان اعطا شود.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرهارپی نیوز
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی