سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

جبران کسری نیرو در وزارت آموزش و پرورش با راهکاری جدید

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
14 شهریور

 

ولی داداشی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از یکی از برنامه‌های اعلامی وزیر جدید آموزش و پرورش مبنی بر بکارگیری بازنشستگان برای جبران کسری نیرو، گفت:

استفاده از نیروهای بازنشسته به دلیل نبود بودجه به هیچ عنوان توجیه قابل پذیری نیست لذا باید نیروهای حق التدریسی، حق الزحمه‎ای، نهضتی و آزاد پس از گذراندن دوره های آموزشی استخدام شوند ضمن آنکه استفاده از نیروهای بازنشسته در آموزش و پرورش به معنای سوختن عمر جوانانی تحصیل‌کرده‌ای است که به آتش خانه‌مان سوز بیکاری دچار شده‌اند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شواری اسلامی با بیان اینکه احترام به بازنشستگان فرهنگی باید با افزایش حقوق و مزایای آن‌ها صورت بگیرد، ادامه داد:

باید به همان تعدادی که قرار است از بازنشستگان استفاده شود نیروهای سرگردان در آموزش و پرورش به کار گرفته شده و برای تامین کسری بودجه تلاش شود.

وی افزود:

تامین بودجه آموزش و پرورش به عنوان یک دستگاه حاکمیتی برعهده دولت و مجلس است و از آنجا که فرزندان این مملکت از سوی آموزش و پرورش تربیت و برای ورود به جامعه آمده می‌شوند، دولت و مجلس باید اهتمام بیشتری به این موضوع داشته باشند.

نماینده مردم آستارا در مجلس شواری اسلامی تاکید کرد:

بی‌معناست اگر وزیر آموزش و پرورش بخواهد برای جبران کسری نیرو با وجود تعداد قابل ملاحظه‌ای نیروی بلاتکلیف از بازنشستگان استفاده کند؛ لذا ظاهرا بانک اطلاعاتی جامعی از کم و کیف نیروهای آموزش و پرورش در این وزارتخانه وجود ندارد به همین دلیل ضروری است آقای بطحایی به این مهم توجه کرده و دستور ویژه‌ای صادر کنند.

 

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: کسری نیرو در وزارت آموزش و پرورش, استخدام اموزش و پرورش, آموزش و پرورش
منبع خبرخبرگزاری خانه ملت
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

شهلا در 14/06/1396 - 15:18 نوشته:

نماینده محترم اصلا تدریس معلمان حق التدریس در کلاس در کار درستی نیست چون آموزش و دوره لازم را ندیده اند. و از بند پ بعضی از اونا جذب شده اند و بعضی حق التدریس اصلا صلاحیت لازم را ندارند. ولی بازنششته۳۰سال در کلاس تدریس کرده و کار منطقی است چون تجربه لازم و مفیدی دارنن اگه میگید خسته شده اند. تدریس بازنشسته را با تدریس حق التدریس مقایسه کنید.
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی