سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

پیشنهاد وزارت بهداشت درباره سرانه دانشجویی علوم پزشکی ارائه شد

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی / کنکور، آزمون و دانشگاه / اخبار علوم پزشکی
12 آذر

دکتر محمدرضا فراهانی در گفتگو با ادامه داد: ما در معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت سرانه فرهنگی، ورزشی و دانشجویی را محاسبه کردیم و به سازمان برنامه و بودجه ارائه دادیم.

وی ادامه داد: پیشنهاد ما سرانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر دانشجو است که این رقم با توجه به تورم، هزینه و سایر موارد در نظر گرفته شده است.

معاون وزیر بهداشت درباره رقم های سرانه دانشجویی در حوزه علوم پزشکی در سال های گذشته خاطرنشان کرد: به طور میانگین در دو سه سال اخیر میانگین ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر دانشجو در نظر گرفته شد که این میزان هیچگاه به طور کامل محقق نشد.

وی با تاکید بر این موضوع که خواست اصلی حوزه دانشجویی و فرهنگی، تفکیک بودجه این حوزه از بودجه آموزشی بود، اظهار داشت: علیرغم خواست ما و درخواستی که به مجلس شورای اسلامی و سازمان برنامه و بودجه ارائه دادیم این اتفاق رخ نداد و دوستان تاکید کردند که مایل نیستند تعداد ردیف های بودجه افزایش یابد.

فراهانی یادآور شد: البته عدد بودجه فرهنگی و دانشجویی دانشجویان علوم پزشکی جدا است اما ذیل بودجه آموزشی و دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی دیده می گردد.

منبع خبرخبرگزاری مهر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی