سایت کاریابی جویا کار

كارآموزي در شركت كامپيوتري (منبع تغذيه و …)

دسته بندي: مقالات / کارآموزی
9 فروردین

 

علا وه بر خروجي برق؛ مشخصات متعدد ديگري در ايجاد يک منبع تغذيه با کيفيت بالا نقش دارند. ما در طول ساليان گذشته ؛ سيستمهاي متعددي داشته ايم . تجربه ما نشان مي دهد که اگر در اتاقي که چند سيستم در داخل آن مشغول بکار هستند يک مشکل برقي بروز کند؛ سيستمهائي که داراي منابع تغذيه اي با کيفيت و رده بنديهاي خروجي بالاتر؛ شانس بسيار بيشتري براي عدم مواجهه با اختلالات برقي دارند ؛ در حاليکه ساير سيستمها از کار مي افتند.

منابع تغذيه با کيفيت بالا به محافظت از سيستمهاي شما نيز کمک مي کنند.

منابع تغذيه محصول توليد کنند گان معتبر در صورت بر خورد با شرايط زير؛ آسيب نخواهد ديد:

- قطع کامل برق ؛ براي هر مد تي

- هر نوع اشکال برقي

- يک ضربه 200 ولتي به ورودي AC(براي مثال ؛ برخورد صا عقه)

منابع تغذيه مناسب ؛نشت جريان فوق العاده پائيني به Ground دارند (کمتر از 500 ميکرو آمپر ). اين ويژگي در زماني که پريز ديواري شما فاقد اتصال Ground باشد و يا اتصال آن به درستي انجام نشده باشد داراي اهميت زيادي است. همانطور که مي بينيد اين مشخصات بسيار سخت بوده و بطور قطع نما يا نگر يک منبع تغذيه با کيفيت هستند . مطمئن شويد که منبع تغذيه شما با اين مشخصات مطابقت دارد. شما مي توانيد از معيارهاي ديگري نيز براي ارزيابي يک منبع تغذيه استفاده کنيد. منبع تغذيه قطعه اي است که بسياري از کاربران در هنگام خريد يک PC؛ توجه زيادي به آن نمي کنند و به همين دليل بعضي از فروشندگان سيستم در مورد آن کوتاهي مي کنند. بطور کلي ؛ يک فروشنده با اختصاص پول بيشتر به حافظه اضافي و يا يک درايو ديسک سخت بزرگتر ؛ بهتر مي توان قيمت سيستم خود را افزايش دهد تا با نصب يک منبع تغذيه بهتر.

 

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:57
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی