سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تشکیل بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
18 آذر
تشکیل بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان گفت: بنیاد خیرین دانشگاه فرهنگیان نیز تشکیل شده و خیرین بزرگی اعلام آمادگی کردند تا در حوزه آموزش و تربیت معلمان فعالیت داشته باشند.
 حجت الاسلام سیدامین اله دادگر پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر دانشگاه فرهنگیان استان اردبیل اظهار داشت: دانشگاه فرهنگیان یک دانشگاه راهبردی و استراتژیک درنظام جمهوری اسلامی ایران است و باید تربیت و آموزش دانشجو معلمان با نهایت دقت و در سطح بالای علمی صورت گیرد.
وی گفت: در حوزه تعلیم و تربیت و آموزش و پرورش باید به اولویت ها توجه شود و اساتید دانشگاه فرهنگیان نباید تنها به آموزش اکتفا کنند چرا که در کنار آموزش، پرورش هم جزو اولویت های اساسی است.
بازنگری ماموریت های دانشگاه فرهنگیان ضروری است 
آموزش مهارت های امدادی به دانشجویان دانشگاه فرهنگیان 
گلستان| بیش از 65 هزار دانشجو در دانشگاه فرهنگیان تحصیل می کنند 
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان افزود: سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل آموزش و پرورش است اهمیت این دانشگاه را برای ما روشن می کند و باید مسئولان با به روزآمدی سیستم آموزشی در دانشگاه فرهنگیان و حل مشکلات این دانشگاه در راستای ارتقاء نظام آموزشی کشور اقدام کنند.
دادگر بیان کرد: سرعت به روزرسانی و ارتقای سطح علمی اساتید قابل قبول نیست و بسیار کند پیش می رود و نیاز است وزارت آموزش و پرورش نگاهی جدی و اساسی به دانشگاه فرهنگیان داشته باشد.
وی تصریح کرد: با رویکرد جدید و مساعدت سازمان برنامه بودجه مقرر شده تا مقدمات جدا شدن بودجه دانشگاه فرهنگیان از آموزش و پرورش و الحاق آن به آموزش عالی فراهم شود تا نیازهای پایه ای واساسی این دانشگاه و ارتقای سطح علمی محقق شود.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرتسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی