سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

تمدید ثبت‌نام آزمون طرح ملی حفظ قرآن کریم

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی
2 دی | بازدید: 165 نفر
با توجه به اینکه زمان ثبت نام جهت شرکت در آزمون حفظ قرآن ویژه کارکنان دولت از ٢٦ آبان ماه سال جاری آغاز و تا ٢٤ آذرماه در نظر گرفته شده بود ،این زمان تا تاریخ ٣ دی ماه تمدید شد.
طبق آخرین آمار اعلام شده تعداد ثبت نام کنندگان در این آزمون از مرز ٤٥ هزار نفر گذشت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، وزارت جهاد کشاورزی ، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، سازمان های وابسته به نهاد ریاست جمهوری، وزارت علوم،تحقیقات و فناوری اطلاعات، وزارت صنعت؛ معدن و تجارت، وزارت اقتصاد و دارایی دستگاه های پیشتاز با بیشترین شرکت کننده در این آزمون بوده است.
استان‌های تهران ،خراسان رضوی ، آذربایجان شرقی ، اصفهان و فارس و شهرستان های تهران، مشهد، اصفهان، تبریز، کرمان به ترتیب بیشترین سهم شرکت کننده در این آزمون را به خود اختصاص داده‌اند.
فرهنگیان و کارکنان وزارت آموزش و پرورش می‌توانند برای شرکت در این دوره به سامانه ITMS این وزارتخانه مراجعه کنند.
دوره‌ای که برای کارکنان دولت در نظر گرفته شده است با نام «آموزش سبک زندگی» و با محوریت حفظ و مفاهیم سوره‌های مبارکه «ناس» تا «زلزال» است و  این دوره با مجوز سازمان اداری استخدامی کشور و در قالب هشت ساعت ضمن خدمت برای کارکنان دولت محاسبه می‌شود و به نفرات برگزیده نیز جوایز ارزنده ای به رسم یادبود اهدا خواهد شد.
داوطلبان بعد از تکمیل فرایند ثبت‌نام  مجددا به پایگاه  www.quranedu.ir مراجعه کرده و طی این بازه زمانی به صورت مجازی در ۱۶ جلسه حفظ و مفاهیم سوره‌های مبارکه ناس تا زلزال را در جلسات آموزش مجازی که به مدت تقریبی۱۰ دقیقه خواهد بود ، فراخواهند گرفت.

برای عضویت در کانال کافی نت ها در تلگرام کلیک کنید

منبع خبرخبرگزاری ایسنا
تاريخ انقضاء:3 دی 97
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی