سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

حاجی بابایی : اولویت مجلس و دولت مدارس و آموزش و پرورش نیست

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
4 دی
حاجی بابایی : اولویت مجلس و دولت مدارس و آموزش و پرورش نیست
حمیدرضا حاج‌بابایی رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی با اشاره به بروز حادثه آتش‌سوزی در مدرسه ابتدایی دخترانه که هفته گذشته در زاهدان صورت گرفت،‌گفت: این اتفاق دردناک که منجر به فوت 4 دانش‌آموز شد، منجر به عزادار شدن ما و همه ملت ایران شد.
وی افزود: این اتفاق هولناک را به همه فرهنگیان و دانش‌آموزان کشور تسلیت می‌گوییم و باید بررسی دقیقی صورت گرفته که چگونه این اتفاق رخ داده و چه کسانی مقصران این قضیه هستند ضمن اینکه باید مشکلات در این مسیر هم بدون احساسی  و سیاسی کردن اقدام بررسی دقیقی شود.
رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس شورای اسلامی گفت: باید تمامی امکانات کشور برای موضوعاتی به کار گرفته شود که در نهایت منجر به آن شود دولت و مجلس جوابگوی مسائل و مشکلات مدارس شوند و بدانیم که آیا اولویت اصلی مجلس  و دولت آموزش و پرورش است یا خیر؟
حاج‌بابایی گفت: به نظر می‌رسد که بروز حادثه آتش‌سوزی در مدرسه‌ای در زاهدان و مشکلات دیگر مدارس به دلیل آن است که اولویت مجلس و دولت مدارس و آموزش و پرورش نیست و با آنکه وزیر باید در آن خصوص پاسخگو باشد ولی نباید همه مشکلات را گردن آموزش و پرورش بیندازیم لذا بهتر است که مجلس و دولت باید پاسخگو باشند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: آموزش و پرورش, حوادث آموزش و پرورش
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی