سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

کرمانشاه| سایت وزارت آموزش و پرورش چه چیزی را تکذیب می‌کند؟

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
8 دی

از کرمانشاه، گزارش تصویری با عنوان «مدارس کانکسی در سرپل‌ذهاب» و بیان مشکلات یکی از این مدارس در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه چهارم دی ماه در منتشر شد که همچون اغلب گزارش‌های در فضای مجازی بازتاب گسترده‌ای داشت.

پس از انتشار این گزارش تصویری و بازتاب آن در رسانه‌ها انتظار اخلاقی وجود داشت که مدیریت آموزش و پرورش استان کرمانشاه، مدیران آموزش و پروش سرپل‌ذهاب و گیلانغرب حتی روابط عمومی اداره کل یا روابط عمومی یکی از مناطق زلزله‌زده با بازدید از این مدرسه به دلجویی از معلم پرداخته و با دانش‌آموزان دیدار داشته باشند.

اما پس از گذشت چند روز سایت آموزش و پرورش اقدامی برخلاف انتظارات از این وزارتخانه انجام داد و با تیتری به دور از اخلاق که احتمالاً توسط روابط عمومی بی‌تجربه آموزش و پرورش کرمانشاه نوشته شده است «اینجا»  به‌جای پاسخگویی نسبت به وضعیت مدارس مناطق زلزله‌زده به خبرگزاری اتهام وارد کرد که از وزارتخانه مسئول تعلیم و تربیت انتظار نمی‌رفت.

آنچه که منتشر نموده است تصاویری از مدرسه‌ای کانکسی در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه است و اینکه آموزش و پرورش گفته است این مدرسه با وجود نزدیکی به سرپل‌ذهاب زیرمجوعه گیلانغرب است دردی از وضعیت دانش‌آموزان دوا نمی‌کند و آنها در انتظار ساخت مدرسه هستند و سایر توضیحات این گزارش تصویری نیز براساس گفته‌های افرادی از داخل آموزش و پرورش بوده که روابط عمومی آموزش و پرورش آنها را تکذیب نموده است!

همانگونه که در تصاویر مشخص است در مناطق زلزله‌زده استان کرمانشاه با وجود همت خیران همچنان مدارس کانکسی وجود دارد و از سوی دیگر نیز یک سال و یک ماه بعد از وقوع زلزله و در حالی که دولت بسیاری از خانه‌ها را بازسازی نموده است؛ چرا مدارس مناطق زلزله‌زده همچنان بازسازی نشده است؟

بیش از یک سال و یک ماه از وقوع زلزله در مناطق غربی استان کرمانشاه می‌گذرد و افکار عمومی انتظار دارند در کنار ساخت منازل مسکونی شهری و روستایی در این مناطق، برای ساخت مدارس به‌عنوان زیرساخت مورد نیاز آینده‌سازان این کشور آنهم زمانی که خیران برای ساخت آنها پیش‌قدم شده‌اند، تلاش شود.

پایان/ ت

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی