سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

الهیار ترکمن : سرانه غذایی دانش آموزان شبانه‌روزی روزانه ۳۵۰۰ تومان است

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
11 دی
الهیار ترکمن : سرانه غذایی دانش آموزان شبانه‌روزی روزانه ۳۵۰۰ تومان است
الهیار  ترکمن:۱۳ ردیف اعتباری داریم که با هدفمندی و با توجه به الزامات مشمول رشد شده‌اند. مثلا بودجه پرداخت حقوق کارکنان خرید خدمات ۲۱ درصد، مدارس خارج از کشور ۱۵ و سرانه دانش آموزی ۱۰ درصد رشد دارد. این در حالیست که اعتبارات برای ۱۲.۳ میلیون دانش آموز دیده شده است.
وی افزود: تعداد کل کارکنان ۹۵۷ هزار و ۸۰۰ نفر و اعتبار حقوق و مزایا ۴۰ هزار میلیارد تومان است. سرانه هر دانش آموز ۲۵ هزار و۸۰۰ تومان است.
۸۰۰ میلیارد تومان برای توسعه آموزش در مناطق محروم اختصاص یافته است. سرانه غذایی دانش آموزان شبانه روزی کماکان پایین است و روزانه ۳۵۰۰ تومان پرداخت می‌کنیم درحالی که برای دانشجویان ۱۶ هزار تومان است.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: سرانه ورزشی ۷ هزار و ۶۰۰ تومان، سرانه پیشگیری از آسیب های اجتماعی هزار تومان برای جامعه هدف، سرانه پرورشی ۲۰ هزار تومان و سرانه ارتقای سلامت دانش آموزی ۴۰۰۰ تومان است.
بیشترین رشد بودجه در لایحه ۹۸ از آن آموزش و پرورش شد
الهیار ترکمن با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش دارای بیشترین میزان رشد در لایحه بودجه ۹۸ است گفت: در سال ۹۷، ۱۱.۳ درصد از منابع عمومی به آموزش و پرورش اختصاص داشت که‌ به ۱۳.۹ درصد رسیده است.
وی افزود: ۵۶ هزار و ۳۰۹ میلیارد تومان بودجه آموزش و پرورش است که ۲۹ درصد رشد در اعتبارات هزینه‌ای و ۴۰.۳ درصد رشد در حوزه تملک دارایی‌هایی سرمایه‌ای داشته است. در کل اعتبارات ما ۲۹ درصد و بدون احتساب بودجه رتبه بندی، ۲۵ درصد رشد داشته است. در بخش اعتبارات هزینه ای ۶۰ هزار میلیارد تومان پیشنهاد دیده بودیم که با ۴۷ هزار میلیارد تومان موافقت شد و در لایحه بودجه قرار گرفت.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: بودجه, اخبار فرهنگیان, اخبار آموزش و پرورش, رتبه بندی معلمان
منبع خبرپانا
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی