سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

وضعیت نیروهای قرارداد کار معین آموزش و پرورش از زبان الهیار ترکمن

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
13 دی
وضعیت نیروهای قرارداد کار معین آموزش و پرورش از زبان الهیار ترکمن
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: تبدیل وضعیت نیرو‌های قرارداد کار معین، به سیاست‌های اداری و استخدامی و مجوز‌هایی که برای استخدام رسمی به آموزش و پرورش داده می‌شود، بر می‌گردد و فعلا در این خصوص مجوزی نداریم.
علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: تبدیل وضعیت افراد قرارداد کار معین، به سیاست‌های اداری و استخدامی و مجوز‌هایی که برای استخدام رسمی به آموزش و پرورش داده می‌شود، بر می‌گردد.
 آخرین اخبار از تبدیل وضعیت نیروهای قرارداد کار معین آموزش و پرورش
وی ادامه داد: با توجه به قانون برنامه ششم توسعه، تمام جذب در آموزش و پرورش باید از طریق دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی صورت گیرد.
الهیار ترکمن اضافه کرد: برای تبدیل وضعیت از پیمانی به رسمی و همچنین از شکل دیگر به پیمانی باید مجوز داشته باشیم و مجوز موردی فعلاً نیست.
وی تصریح کرد: به عبارت دیگر ما فعلاً مجوز دیگری برای تبدیل وضعیت این افراد نداریم، ولی اگر هر سیاستی دولت درباره تغییر وضعیت داشته باشد سریعاً به مورد اجرا می‌گذاریم.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: وزیر آموزش و پرورش, استخدام آموزش و پرورش, اخبار آموزش و پرورش
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

خدماتی قرارداد کار معین اموزش وپرورش در 25/11/1398 - 20:51 نوشته:

چرا اینقدر به خدماتی های قرارداد کار معین اموزش وپرورش طلم می کنید بترسید از چوب خدا که صدا ندارد تا کی ما باید قرارداد کار معین باشیم ما از تمامی حق وحقوق محروم هستیم ما ارامش وامنیت شعلی اصلا نداریم همه به ما زور می گویند وهمیشه به ما ظلم می کنند حقوق ما نسبت به کارمندان رسمی خیلی خیلی کم است خدا لعنت کند کسی که قانون قرارداد کار معین را تصویب کرد این عدالت علی ع است که از ان دم می زنید خدا نعلتتون کند چرا اینقدر به ما ظلم می کنید بترسید از اه مطلوم که یقیه شما را بگیرد .روز قیامت ولکنتان نیستم دیدار به قیامت ظالمان پست
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی