سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

خوش خبری برای معلمان مدارس استثنایی

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
6 بهمن
خوش خبری برای معلمان مدارس استثنایی
خبر خوش برای معلمان مدارس استثنایی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش گفت: در خصوص سنوات ارفاقی معلمان بازنشسته مدارس استثنایی با سازمان بازنشستگی به تفاهم رسیدیم.
علی الهیار ترکمن معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش در گفت‌وگو با فارس در واکنش به درخواست مخاطبان این خبرگزاری در سامانه «فارس من» درباره «جابجایی صندوق و سنوات ارفاقی معلمان استثنایی»، «حقوق 2000 معلم بازنشسته استثنایی97 را با پرداخت سنوات ارفاقی و مابه التفاوت بیمه برقرار کنید» و «حقوق 2000معلم بازنشسته استثنایی97» اظهار کرد: در خصوص سنوات ارفاقی معلمان بازنشسته مدارس استثنایی با سازمان بازنشستگی به تفاهم رسیدیم.
وی ادامه داد: مقرر شد آن تعدادی که در سال به بازنشستگی می‌رسند، پولشان را پرداخت کنیم و احکام را صادر کنند و ان‌شاءالله از این بابت مشکلی ایجاد نشود.
الهیار ترکمن اضافه کرد: اما مورد دیگر مشکلی است که مسؤولان وقت سازمان آموزش و پرورش استثنایی در خصوص تغییر صندوق ایجاد کردند که هنوز در دست بررسی است و ما داریم با مسؤولان صندوق‌های تأمین اجتماعی و سازمان بازنشستگی رایزنی می‌کنیم که ان‌شاءالله بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: وزیر آموزش و پرورش, بازنشستگان آموزش و پرورش
منبع خبرتسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی