سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

۲۰ فضای آموزشی با ۲۵۶ کلاس درس در استان تهران افتتاح می‌شود

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
11 بهمن
۲۰ فضای آموزشی با ۲۵۶ کلاس درس در استان تهران افتتاح می‌شود
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران از افتتاح ۲۰ فضای آموزشی و پرورشی با ۲۵۶ کلاس درس در دهه فجر امسال و هم‌زمان با چهلمین بهار انقلاب اسلامی در تهران خبر داد.
علی شهری با گرامیداشت چهلمین فجر انقلاب اسلامی ایران اظهار کرد: انقلاب اسلامی به برکت وجود جوانان انقلابی امروز در مسیر توسعه و اعتلا در حرکت است و این فعالیت شورانگیز تداوم خواهد داشت.
وی افزود: سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور نیز در جریان توسعه انقلاب اسلامی با دانش فنی و مهندسی بومی در حال احداث فضاهای آموزشی با استانداردهای بین‌المللی است و در همین راستا نیز موفق به کسب جایزه "ساساکاوا" در سال 2017 به واسطه ایمنی مدارس شده است.
شهری با اشاره به فعالیت‌های نوسازی مدارس در استان تهران خاطرنشان کرد: استان تهران اکنون 17 درصد جمعیت کل کشور و حدود 15 درصد جمعیت دانش‌آموزی کشور را در خود جای داده است و به لحاظ استراتژیک نیز جایگاه ویژه‌ای دارد.
وی به میزان احداث فضاهای آموزشی در مجموعه استان تهران اشاره کرد و گفت: در چهلمین بهار انقلاب اسلامی ایران، 20 فضای آموزشی و پرورشی با 256 کلاس درس با زیربنای 34 هزار و 727 مترمربع و اعتبار 46 میلیارد و 271 میلیون تومان که 26 میلیارد و 130 میلیون تومان آن از محل اعتبارات دولتی و 19 میلیارد و 641 میلیون تومان از محل اعتبارات خیری و 500 میلیون تومان از اعتبارات کمیساریای عالی پناهندگان هزینه شده مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران تصریح کرد: در این راستا سهم شهرستانهای استان تهران 13 فضای آموزشی با 184 کلاس درس و زیربنای 26 هزار و 676 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 36 میلیارد و 310 میلیون تومان است.
شهری ادامه داد: همچنین در شهر تهران، 7 فضای آموزشی با 72 کلاس درس و زیربنای 8 هزار و 51 مترمربع و با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد و 961 میلیون تومان احداث شده است.
وی تصریح کرد: لازم به توضیح است که در مهر 1397 نیز تعداد 67 پروژه آموزشی با 775 کلاس درس افتتاح و تحویل آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستانهای استان تهران شد.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: آموزش و پرورش, اخبار آموزش و پرورش
منبع خبرتسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی