سایت کاریابی جویا کار

آیا کافی نت یا دفتر خدمات اینترنتی دارید؟
همین حالا اینجا کلیک کنید

سایت اینترنتی اعتراض به حذف یارانه

دسته بندي: اخبار / کافی نت‌ها کنکورها دانشگاه‌ها ثبت نام اینترنتی
6 خرداد | بازدید: 1636 نفر
سامانه ثبت و رسیدگی به اعتراضات حذف شدگان از دریافت یارانه نقدی از سه‌شنبه، پنجم خرداد‌ماه باز شده و حذف‌شدگان می‌توانند شکایت خود را در این رابطه ثبت کنند.
بعد از شروع حذف یارانه نقدی افراد غیرنیازمند براساس تبصره 20 قانون بودجه سال 1394، تعدادی از این افراد نسبت به حذف یارانه خود معترض شدند.

از این‌رو وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد که از پنجم خردادماه سامانه‌ای به منظور دریافت این اعتراضات راه‌اندازی خواهد شد.

براین اساس افراد خارج شده از لیست یارانه نقدی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها می‌توانند با مراجعه آدرس الکترنیکی www.yaraneh10.ir درخواست خود را ثبت کنند.

این در حالی است که فرآیند اعتراضات از ثبت‌نام تا پاسخ کاملا غیرحضوری بوده و متقاضیان یک‌ماه برای اعلام اعتراض خود فرصت دارند.

کمیسیون موضوع ماده 10 قانون هدفمندسازی یارانه‌ها درخواست افراد برای برگشتن یارانه نقدی آنها را بررسی و در صورت استحقاق یارانه به‌طور مجدد برقرار خواهد شد.

آنطور که پیش‌تر ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرده بود درخواست‌های مطرح شده تا 15 روز بررسی و نتایج آن اعلام خواهد شد.

برای عضویت در کانال کافی نت ها در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: حذف یارانه نقدی, یارانه نقدی, سایت ثبت نام یارانه
منبع خبرتابناک
تاريخ انقضاء:تا 5 تیر
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

یحیی نظری در 8/06/1397 - 02:47 نوشته:

عدالت نیست عزیزان نمی دانم چرا همکارانم شرایطی بهتر ا من دارند و خانه های بهتر از آپاتمان 81 متری من دارن اونا یارنه میگیرن ولی من نه آیا همه یارانه بگیران مستجرند ؟ آیا همه یاران بگیرا از قشر مستمند اند ؟ اگر چنین باشه من یارانه نمی خوام .

عباسوقلی میرزایی در 25/11/1397 - 04:10 نوشته:

یارانه ام قطع شده پیگیری کنید
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی