سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

آغاز ثبت‌نام جذب 100 عضو هیئت‌ علمی در دانشگاه فرهنگیان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
17 بهمن

گروه اجتماعی ؛ حسین خنیفر با اشاره به فراخوان جذب هیئت‌ علمی بهمن 1397 دانشگاه‌های زیرمجموعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: بر اساس اعلام وزارت علوم و برای جذب هیئت‌ علمی مورد نیاز، داوطلبان واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا پایان روز سه‌شنبه 30 بهمن به سامانه جذب هیئت‌ علمی وزارت علوم به نشانی اینترنتیhttp://mjazb.ir/ مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وی ادامه داد: پس از انجام ثبت‌نام، فرآیند رسیدگی به پرونده‌های جذب از 4 اسفند آغاز و تا 31 تیر 98 نتایج از سوی مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام می‌شود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: مدت‌زمان لازم برای بررسی و غربالگری اولیه و ارسال پرونده به کارگروه علمی 10 روز است ودر ادامه نیز بررسی توانمندی‌های علمی 25 روز و بررسی صلاحیت‌ها در دانشگاه‌ها 31 روز به طول خواهد انجامید.

خنیفر گفت: ما در این فراخوان درخواست جذب بیش از 100 ردیف برای جذب اعضای هیئت‌علمی داشته‌ایم و داوطلبان باید در بازه زمانی مشخص‌شده از سوی وزارت علوم، در فراخوان ثبت‌نام کنند.

شایان‌ذکر است، طبق اعلام مرکز جذب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، درگاه پرداخت آنلاین از روز چهارشنبه 17 بهمن باز می‌شود و داوطلبان از روز سه‌شنبه 16 بهمن فقط می‌توانند ثبت‌نام اولیه و اطلاعات خود را تکمیل و اعلام نیازهای دانشگاه‌ها را مشاهده کنند.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی