سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

حضور 30 استاد دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای در کارگاه مشترک با وزارت آموزش آلمان

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
5 اسفند

گروه اجتماعی ، فرج‌اله طالبی از برگزاری اولین کارگاه یک روزه مشترک با همکاری وزارت آموزش و تحقیقات آلمان فدرال در اجرای تفاهم‌نامه منعقد‌شده در زمینه انتقال فناوری‌های نوین سرمایشی‌، تهویه و پمپ‌های حرارتی در اسفندماه خبر داد.

مدیر‌کل امور بین‌الملل دانشگاه فنی‌و حرفه‌ای گفت: این دانشگاه با همکاری موسسه آموزش مشاغل آلمان واقع در دورتموند (GBB)، مرکز اطلاعات فناوری انرژی تهویه و سرمایش (IKKE) مستقر در دویسبورگ و انستیتو طراحی مشاغل نوآور (FIAP) مستقر در کلزنگرشن اولین کارگاه مشترک را با حضور کنندگان شرکت‌های مذکور و تدریس پروفسور کارستن بیرمان 7 اسفند 97 در هتل پارسیان اوین برگزار خواهد کرد.

طالبی ادامه داد: در این دوره 30 نفر از اساتید هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه‌ای با تخصص‌های مکانیک و الکترونیک در یک فرایند جامع جهت حضور در این دوره انتخاب شدند و قرار است 15 نفر از اساتید برتر جهت شرکت در دوره آموزشی 14 روزه که شهریورماه 98 در کشور آلمان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی در پایان ادامه داد: این همکاری علمی بین‌المللی در چهارچوب پروژه جهانی CC-Iran و با حمایت مالی کامل وزارت آموزش و تحقیقات آلمان انجام خواهد شد.

پایان/

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

منبع خبراخبار فرهنگیان - تسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی