سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

مجلس مانع از حذف سوابق تحصیلی از سنوات خدمتی فرهنگیان خواهد شد

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
21 بهمن
مجلس مانع از حذف سوابق تحصیلی از سنوات خدمتی فرهنگیان خواهد شد
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه مجلس مانع حذف سوابق تحصیلی از سنوات خدمتی فرهنگیان خواهد شد، گفت: چنین پیشنهادی از سوی دولت به هیچ عنوان قابل دفاع نیست.
سید محمدجواد ابطحی در مناظره خانه ملت درباره طرح تشکیل وزارت امور شهدا و ایثارگران
سیدمحمدجواد ابطحی با اشاره به خبرهای مبنی بر محاسبه نشدن سال‌های تحصیل در دانشگاه فرهنگیان به عنوان سابقه کاری و بیمه‌ای، گفت: با توجه به اینکه دوره پنج ساله اجرای آزمایشی قانون مدیریت خدمات کشوری پایان یافته، دولت برای دائمی شدن این قانون، لایحه‌ای جهت تصویب به مجلس شورای اسلامی ارسال کرده است؛ در این لایحه پیشنهاد حذف سوابق تحصیلی از سنوات خدمتی فرهنگیان داده شده است اما با وجود این پیشنهاد به ضرس قاطع می‌گویم نگرانی از این باب به وجود نیاید چراکه به اصلاح هنوز نه به دار است نه به بار.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در نهایت مجلس و کمیسیون آموزش و تحقیقات باید چنین بندی را در لوای قانون مدیریت خدمات کشوری بررسی و تصویب کند که به‌یقین کمیسیون و مجلس به حذف سوابق تحصیلی از سنوات خدمتی فرهنگیان رای نخواهد داد.
وی با بیان اینکه این لایحه هنوز به دست کمیسیون‌ها نرسیده و سال دیگر در دست مجلس به منظور بررسی قرار خواهد گرفت، افزود: چنین پیشنهادی به هیچ عنوان قابل دفاع نیست چراکه انگیزه ورود نخبگان به دانشگاه فرهنگیان گرفته می‌شود لذا نه تنها مانع عطف به ماسبق شدن این قانون خواهیم شد بلکه حتی آن را برای دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در دوره‌های آتی نیز تایید و تصویب نخواهیم کرد.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: دولت و مسئولان نباید با حرف‌ها و حدیث‌های بی‌پایه و اساس خود بیش از این در میان جامعه فرهنگیان تنش و اضطراب ایجاد کنند.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: مجلس, سنوات خدمتی فرهنگیان, دانشگاه فرهنگیان, وزیر آموزش و پرورش
منبع خبرخانه ملت
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی