سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

پرداخت حق مناطق جنگی فرهنگیان کرمانشاه خارج از اختیارات وزارت آموزش و پرورش است

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
25 بهمن
پرداخت حق مناطق جنگی فرهنگیان کرمانشاه خارج از اختیارات وزارت آموزش و پرورش است
علی الهیار ترکمن در پاسخ به پرسش یکی از فرهنگیان کرمانشاهی درباره حق جنگی، اظهار کرد: علت عدم پرداخت حق مناطق جنگی برای فرهنگیان فرهیخته شهر کرمانشاه محدودیت‌های قانونی است که خارج از اختیارات وزارت آموزش و پرورش است.
وی افزود: به استناد بند الف ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی جمهوری اسلامی ایران، ستاد کل نیروهای مسلح موظف به تعیین محدوده مناطق عملیاتی ده است که متعاقب آن ستاد کل نیروهای مسلح بر اساس نامه 3610.1333.28 مورخ 1396.09.29 فهرست اسامی مناطق جنگی و مناطق امنیتی درگیر در دوران دفاع مقدس را مشخص کرد.
الهیار ترکمن گفت : پیرو تعیین مناطق مورد اشاره احکام کارکنان شاغل در بیش از 80 منطقه مشمول نیز صادر شده است و تسرّی آن به سایر مناطق و شهرستان‌هایی که اسامی آنها در  فهرست یاد شده نیست از جمله شهر کرمانشاه، مجوز قانونی ندارد.
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: علی‌رغم ارادتی که به فرهنگیان کرمانشاه داریم، با توجه به محدودیت‌های قانونی عنوان شده که حاصل کار کارشناسان در ستاد کل نیروهای مسلح است، پرداخت حق منطقه جنگی و یا منطقه امنیتی درگیر در دوران دفاع مقدس به کارمندان دولت در آن شهر تعلق نمی‌گیرد.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: پرداخت حق مناطق جنگی فرهنگیان کرمانشاه, الهیار ترکمن, حق منطقه جنگی
منبع خبرتسنیم
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک

علی. در 26/11/1397 - 11:56 نوشته:

این که به کارمندان شهر کرمانشاه حق مناطق جنگی نمی دهند عادلانه نیست، و نوعی تبعیض محسوب می شود، به دلیل اینکه در تمام هشت سال جنگ تحمیلی کل این استان به ویژه شهر کرمانشاه ،توسط هواپیماها و موشک های رژیم عراق بمباران شده و آخرین عملیات( عملیات مرصاد) در ده کیلومتری این شهر اتفاق افتاده است !!! و این ظلمی است در حق کارمندان شهر کرمانشاه ، چه بسا خیلی از آنها تا چند سال پیش در مناطق مرزی قصر شیرین و گیلانغرب و... خدمت کرده اند در ضمن چرا مرکز استانهای از قبیل ارومیه، سنندج، ایلام، اهواز بوشهر ( حتی بوشهر)حق مناطق جنگی را دریافت می کنند اما کرمانشاه به تعبیر رهبری که "سینه ی ستبر ایران اسلامی است" از این امتیاز بی نصیب است، اگر شهر کرمانشاه جز مناطق جنگی نیست پس چرا بیشترین آمار زنان شهیده در بمبارانهای هوایی را دارد.... لطفا مسولین مربوطه بررسی مجدد کنند و در حق کارمندان شهر کرمانشاه نسبت به سایر مرکز استانها تبعیض قایل نباشند.
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی