سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت مدل پنجره جوهری چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
30 اردیبهشت

 

شامل 25 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

بسیار جالب و مورد توجه در تصویر کردن سطوح آگاهی در رفتار انسانی، پنجره جوهری است. این نام از ابتدای اسامی کوچک دو روانشناس «جوزف لوفت» و «هری اینگهام» که مدل را طراحی کرده‌اند، گرفته شده است. این مدل پیوند فرد با اشخاص دیگر را در چهار خانه نشان می‌دهد. اندازه هر خانه نشان دهنده آگاهی از رفتار، احساسات و انگیزه‌های خود است.

شما می‌توانید پنجره جوهری را به‌ عنوان وسیله‌ایی برای بررسی و تفکر درباره این که چگونه رفتار می‌کنید و چه چیزی شما را با انگیزه می‌کند به کار ببرید. همچنین این پنجره به شما این فرصت را می‌دهد که حوزه‌هایی از زندگی‌تان را که احتمالاً قبلا هرگز درباره آن نیندیشیده‌اید را اکتشاف کنید. همین طور که در زندگی بیشتر خود را می‌شناسید، اندازه هر یک از این چهار پنجره می‌تواند تنظیم شود.

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

منطقه عمومی (آشکار)

منطقه پنهان

منطقه کور

منطقه تاریک (ناخودآگاه)

راهکارهای گسترش ناحیه عمومی

چگونه خودم را بهتر بشناسم

پایان

 

عنوان : مدل پنجره جوهری چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 25

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


روان شناسی
قيمت فايل:9800 تومان
تعداد اسلايدها:25
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی