سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت بیماری پدوفیلی چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
30 اردیبهشت

 

شامل 26 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

پدوفیلی (Pedophilia) یا میل جنسی به کودکان امروزه بشدت مورد بحث قرار گرفته است. پدوفیلی یک ناهنجاری روانی است و عبارت است از تمایل جنسی به کودکان معمولاً 13 سال و جوان تر.

در سال های گذشته موضوع کودک آزاری در کشورمان یک تلنگر بزرگ بوده است. باید در رابطه با این موضوع خانواده ها هوشمندانه برخورد کنند و نسبت به آموزش به کودکان در مقابله با کودک آزاری اقدام کنند در ادامه همه چیز درباره پدوفیلی و جلوگیری از کودک آزاری  توضیح داده خواهد شد .

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

پدوفیلی چیست؟

درمان پدوفیلی

پدوفیلی ها چه کسانی هستند؟

خصوصیات افراد پدوفیلی

راههای مقابله با کودک آزاری

علائم و نشانه های کودک آزاری

گزارش کودک آزاری

پایان

 

عنوان : بیماری پدوفیلی چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 26

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


روان شناسی
قيمت فايل:9800 تومان
تعداد اسلايدها:26
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی