سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت تعریف لعان چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
30 اردیبهشت

 

شامل 28 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

در فقه اسلامی اصطلاحی وجود دارد که به آن لعان گفته می شود. لعان به معنی قسم خوردن زن و شوهر و نسبت زنا دادن مرد به زن است. یعنی در این مراسم مرد طبق تشریفاتی سه بار قسم خورده و به همسر خود نسبت زنا می دهد و زن هم به همین شکل قسم می خورد و این نسبت و اتهام را رد می کند.

اگر روابط زن و مردی به لعان و مراسم آن برسد این زوج یاید از هم جدا شوند و دیگر هیچوقت نمی توانند دوباره با هم ازدواج کنند. اما در مورد اینکه این حکم شرعی چه شرایط و عواقبی برای زن و مرد دارد و ریشه فقهی آن کجاست و در قانون چطور استفاده می شود در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

لعان چه کارکردی دارد؟

کارکرد لعان در حد قذف

شرایط لعان چیست؟

اسباب لعان چیست ؟

لعان چه آثاری دارد ؟

لعان در ازدواج موقت

لعان در ارث

لعان و مهریه

پایان

 

عنوان : تعریف لعان چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 28

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


فقه و حقوق اسلامی
قيمت فايل:9800 تومان
تعداد اسلايدها:28
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی