سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت طلاق توافقی چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
29 اردیبهشت

 

شامل 29 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

همان‌طور که از عبارت طلاق توافقی مشخص است، در این نوع طلاق همه چیز وابسته به توافق زن و شوهر است و اینکه با چه شرایطی با یکدیگر به توافق رسیده باشند. بنابراین در اینجا شرایط ثابت و معینی برای حق و حقوق زوجین نمی‌توان عنوان کرد. در این نوع طلاق زوجین در تمامی زمینه‌های مشترک از جمله مهریه، نفقه، جهیزیه، طلا و زیورآلات، هدایایی که به یکدیگر داده‌اند و حضانت فرزندان توافق می‌کنند و دادگاه نیز دقیقاً همین توافقات را در رأی خود ذکر می‌کند.

در این مبحث قصد داریم در مورد مراحل، هزینه ها، وکیل مناسب، مدارک موردنیاز و هر آن‌چه لازم است در مورد طلاق توافقی بدانید برای شما توضیحات کاملی را ارائه نماییم.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
طلاق توافقی و مهریه
پرداخت نفقه در طلاق توافقی
تکلیف حضانت فرزندان در طلاق توافقی
حق ملاقات با طفل در زمان طلاق توافقی
نفقه فرزند در طلاق توافقی
استرداد جهیزیه در طلاق توافقی
مدارک لازم برای طلاق توافقی
تشریفات و مراحل طلاق توافقی
هزینه های طلاق توافقی
طلاق توافقی در دوران عقد
طلاق توافقی چقدر طول می کشد؟
رجوع پس از طلاق توافقی
انتخاب وکیل طلاق توافقی
پایان

 

عنوان : طلاق توافقی چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 532 کیلوبایت

تعداد صفحات : 29

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


فقه و حقوق اسلامی
قيمت فايل:10800 تومان
تعداد اسلايدها:29
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی