سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت طلاق غیابی چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
29 اردیبهشت

 

شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

هنگام جاری شدن صیغه عقد بین زن و مرد، پیمان محکمی فی ما بین طرفین بسته خواهد شد که مبنای آن عشق و صمیمیت است و این عشق مادام که در قلب‌های دو طرف وجود داشته باشد پیمانی که بسته شده هرگز شکسته نخواهد شد. اما متاسفانه در برخی خانواده‌ها به این پیمان تنها به عنوان قراردادی تجاری نگریسته می‌شود گویی خانواده‌ها باب تجارت را به روی یکدیگر می‌گسترانند. در نهایت نیز این نگرش در اغلب مواقع فقط به جدایی زوجین و یا طلاق غیابی خواهد انجامید و زوج‌های جوان در اوایل زندگی مشترک با سرعت برق و باد راهی دفترخانه طلاق می‌شوند و…

در مواردی هم دیده می‌شود یکی از طرفین – زن یا مرد- برای مدت نامعلومی مجهول المکان می‌شوند. این درحالی است که مطابق ماده ۱۱۰۳ قانون مدنی زن و شوهر مکلف به حسن معاشرت با یکدیگر هستند و در ماده ۱۱۰۶ مرد مکلف به پرداخت نفقه به همسرش است.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
اعتراض به حکم طلاق غیابی
طلاق غیابی از طرف مرد
طلاق غیابی از طرف زن
در خواست طلاق غیابی برای اشخاص مقیم خارج از کشور
مهریه در طلاق غیابی
ازدواج مجدد
پایان

 

عنوان : طلاق غیابی چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 660 کیلوبایت

تعداد صفحات : 27

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


فقه و حقوق اسلامی
قيمت فايل:10800 تومان
تعداد اسلايدها:27
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی