سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت حقوق مالکیت معنوی چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
29 اردیبهشت

 

شامل 27 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

انسان‌ها با بهره‌گیری از قوۀ تفکر، بر این کرۀ خاکی مسلط شده‌اند. در همان‌حال ‌که بسیاری از انسان‌ها درگیر فعالیت‌های روزمره‌شان هستند، عده‌ای با بهره‌گیری بیشتر از قدرت تفکر خود، تأثیراتی بلندمدت و انکارناشدنی بر زندگی هم‌عصران و حتی آیندگان خود می‌گذارند. این تأثیرات، نتیجه خلاقیت و کارامدی افکار افراد است که ارزشمند تلقی می‌شود و دارای اعتبار مادی و معنوی فراوانی است؛ همین ارزش و اعتبار باعث شده که این روزها، شاهد شأن بالای آفرینش‌های فکری در جوامع گوناگون باشیم.

مفهوم مالکیت فکری چیست؟

مالکیت فکری به آفرینش‌های ذهنی از جمله کتاب، مقاله، ترانه، موسیقی، طرح‌های صنعتی، اختراعات و مانند این‌ها اشاره دارد، که به دو مقولۀ «مالکیت ادبی-هنری» و «مالکیت صنعتی» تقسیم می‌شود.

حقوق مالکیت فکری، مانند سایر حقوق مالکیتی دیگر، به پدیدآورنده و مؤلف به عنوان صاحب اثر اجازه می‌دهد از اثر محافظت کند و با حق تألیفی که در اختیار دارد در راستای کسب سود و منفعت از اثرش قدم بردارد؛ این همان حقّی است که در ماده 27 اعلامیه جهانی حقوق بشر نیز به آن اشاره شده است .

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
مفهوم مالکیت فکری چیست؟
شناسایی و  به رسمیت شناختن حقوق مالکیت فکری از دیرباز تا کنون
تاریخچه حقوق مالکیت فکری در ایران
ضرورت وجود کپی رایت چیست؟
مالکیت معنوی
پایان

 

عنوان : حقوق مالکیت معنوی چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 520 کیلوبایت

تعداد صفحات : 27

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


فقه و حقوق اسلامی
قيمت فايل:10800 تومان
تعداد اسلايدها:27
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی