سایت کاریابی جویا کار

بررسي تاثير خستگی روانی ناشی از کار معلمان بر پیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع پيش دانشگاهي مدارس شهر تهران

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
29 اردیبهشت

عنوان پروپوزال: بررسي تاثيرخستگی روانی ناشی از کارمعلمان برپیشرفت تحصیلی دانش آموزان دختر مقطع پيش دانشگاهي مدارس شهر تهران

 

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 9

 

در دهه اخیر پیشرفت فناوری و صنعت موجی از استرس را به ارمغان آورده است که سبب کاهش سلامت جامعه شده است. استرس بر فعالیت های انسان در زمینه های گوناگون همچون : روانشناختی، جسمانی ، خانوادگی تاثیر سوء می گذارد . کاهش تولید ، نارضایتی های حرفه ای ، افزایش تصادف ها ، و خطاها و کاهش سلامت عمومی افراد، از جمله نشانه های استرس اند . هر چند بسیاری از مشاغل همراه با فشار روانی هستند ، اما افراد شاغل در این حرفه ها می دانند که چگونه باوجود محرکها و فشارهای تنش زا که با آن مواجه اند مقابله کنند و روشهای اجتناب از آثار زیانبار این محرک ها را می دانند اما بعضی از افراد تا این حد توانایی و امکان لازم را برای مقابله یا فرار از محرک های تنش زا ندارند و همواره در معرض محرک های تنش زا هستند ( خدایی،1388) .

خستگی روانی ناشی از شغل، از پا افتادگی و رخوت شخص به خاطر فشار روانی ناشی از کار است که شخص بنا به دلایلی نتوانسته با آن مقابله کند. در این زمان فرد حالت بی‌ تفاوت پیدا می ‌کند و یا برعکس خیلی حساس می‌ شود. حالت‌ های تحریک ‌پذیری، بی ‌حوصلگی، بد اخلاقی و عصبانیت پیدا می ‌کند، معمولا تصمیمات درست نمی‌ گیرد و ثبات خود را از دست می ‌دهد و یا حتی وقتی تصمیم می ‌گیرد مطمئن نیست و تصمیماتش را دایم تغییر می‌ دهد و گاهی شرایط را به حال خود رها می‌ کند و دچار افت کارایی می‌ شود و انگیزه‌ای برای کار کردن ندارد( حسینی،1387)

 

فهرست مطالب

بیان مساله تحقیق

سابقه و ضرورت انجام تحقیق

هدفهاي تحقیق

فرضيه هاي تحقيق

چهارچوب نظری تحقيق

مدل تحقیق

روش تحقیق

جامعه آماری و حجم آن

بر آورد حجم نمونه و روش نمونه گیری

روش گرد آوري اطلاعات

روش تجزیه و تحلیل اطلاعات

متغیرها و واژه هاي كليدي

منابع مورد استفاده


روان شناسی
قيمت فايل:3000 تومان
تعداد اسلايدها:9
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی