سایت کاریابی جویا کار

حسابداري-تاييديه سربرگ شركت

دسته بندي: مقالات / حسابداری
5 آبان

كليات

1 ـ كليه داراييها متعلق به شركت در دفاتر به ثبت رسيده و كليه داراييهاي ثبت شده در دفاتر شركت در تاريخ ترازنامه متعلق به شركت است.

داراييهاي ثابت

2 ـ كليه هزينه هاي سرمايه اي مربوط به افزايش داراييهاي ثابت به حساب داراييهاي مربوط منظور شده و هزينه هايي كه به طور عادي به حساب سود و زيان منظور مي گردد به حساب گرفته نشده است.

3 ـ قيمت تمام شده و انباشته كليه داراييهاي ثابت فروخته شده و يا اقساط از حسابهاي مربوط خارج شده است. مورد ندارد

4 ـ ذخيره استهلاك و نابابي داراييهاي ثابت به نرخها و روشهايي در نظر گرفته شده كه خالص ارزش دفتري هريك از اقلام دارايي در پايان عمر مفيد آن ، طبق حسابها معادل ارزش آن اسقاط گردد. مورد ندارد.

داراييهاي نامشهود

5 ـ تنها داراييهاي كه انتظار مي رود مستقيما در سالهاي آتي موجب كسب درآمد براي شركت گردد ، به حساب داراييهاي نامشهود منظور شده است.

6 ـ نرخ و روشهاي استهلاك داراييهاي مزبور به طريقي در نظر گرفته شده است كه ارزش دفتري هريك از اقلام متناسب با عمر مفيد آن تقليل يابد.

موجودي كالا

7 موجودي كالا كه در ترازنامه منعكس گرديده است كليه موجوديهاي شركت را در هر محلي نگهداري مي شود، در بر مي گيرد.

با عضويت ويژه در سايت کندو فايل ها را با 50% تخفيف خريداري نماييد. جهت عضويت کليک کنيدجهت دانلود رايگان فايل به صورت pdf pdf کليک نماييد
تگ هاي مطلب: حسابداري, دانلود رایگان حسابداری, حسابداری دولتی, مقالات حسابداری, حسابداری, دانلود پروژه حسابداری مالی, دانلود استانداردهای حسابداری
قيمت فايل:8000 تومان
تعداد صفحات:33
خريد فايل word
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی