سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت حقوق خصوصی چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
28 اردیبهشت

 

شامل 29 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان حقوق ، علوم سیاسی ، بازرگانی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

علم حقوق به تنظیم روابط اشتغال دارد. پیچیدگی روابط امروزی نیز خود سبب شده تا علم حقوق سرشار از قواعد گوناگون و متفاوت باشد. بی­­­‌شک تحقیق و مطالعه‌­­ی این بی‌­­شمار قواعد حقوقی کاری توان‌­­فرسا و نادر و استثنایی است. بنابراین این نیاز احساس شد تا قواعد مرتبط و مشابه و همگون از قواعد نامرتبط و متفاوت و ناهمگون جدا شوند و هرکدام در دسته‌­­های­ متفاوتی نسبت به دیگری قرار گیرند. اساسی­‌ترین و عمده­­­‌ترینِ­ تقسیم‌­­­بندی­‌ها­ در این زمینه در در دو دسته خلاصه می­­­‌شوند:

حقوق خصوصی و حقوق عمومی؛

حقوق داخلی (ملی) و حقوق بین­‌­­المللی.

اگرچه تقسیم‌­­­بندی­‌­­های فوق، کامل و بی‌نقص نیستند، اما از کارآمدترین آنها هستند. برای همین در این مبحث ، می‌خواهیم ببینیم که حقوق خصوصی چیست.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
تعریف حقوق خصوصی
شُعب حقوق خصوصی
حقوق مدنی
حقوق تجارت
پایان

 

عنوان : حقوق خصوصی چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 275 کیلوبایت

تعداد صفحات : 29

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


فقه و حقوق اسلامی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:29
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی