سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت حقوق بین المللی بشردوستانه چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
27 اردیبهشت

 

شامل 24 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

حقوق بین‌المللی بشردوستانه یا حقوق بین‌الملل بشردوستانه که به حقوق جنگ نیز معروف است، به مسئولیت‌ها و حقوق طرفین درگیر جنگ و کشورهای بی‌طرف به‌ویژه در ارتباط با افراد غیرنظامی می‌پردازد. رعایت این قواعد و توجه به آن‌ها از آن روی ضروری می‌آید که پیدایش وضعیت جنگی خود برهم زننده بسیاری از قوانین و مقررات است.

مهمترین قوانین بین‌المللی حاکم بر حقوق بشردوستانه چهار معاهده ژنو در سال 1949 در مورد بهبود سرنوشت مجروحان و بیماران نیروهای نظامی؛ بهبود سرنوشت مجروحان و بیماران و غریقان نیروهای نظامی در دریا، رفتار با اسیران جنگی و پشتیبانی از اشخاص غیر نظامی در دوران جنگ است که تاکنون تقریبا تمام کشورها به آن پیوسته‌اند.

تصمیمات دادگاه نورمبرگ و دو دادگاه ویژه که توسط شورای امنیت برای رسیدگی به اشخاص مظنون به تجاوزات شدید به حقوق بشردوستانه بین‌المللی در یوگسلاوی سابق و رواندا تشکیل شده از منابع مهم دیگر این شاخه از حقوق بین‌الملل هستند.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
حقوق بین‌المللی بشردوستانه چیست
چرا حقوق بین‌المللی بشردوستانه مهم است
حقوق بین‌المللی بشردوستانه از چه کسانی حمایت می‌کند
نقش کمیته‌ بین‌المللی صلیب‌سرخ چیست
پایان

 

عنوان : حقوق بین المللی بشردوستانه چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 280 کیلوبایت

تعداد صفحات : 24

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


علوم اجتماعی
قيمت فايل:7800 تومان
تعداد اسلايدها:24
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی