سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت مدیریت توزیع قدرت در خانواده

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
27 اردیبهشت

 

شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم سیاسی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

اشاره

در این نوشتار سعی بر آن است، جایگاه قدرت و مدیریت زن در خانواده از منظر قرآن و روایات مورد بررسی قرار گرفته و مباحثی درباره قوامیت و نظریه هایی پیرامون توزیع قدرت از منظر روا ن شناختی، زیست شناختی و جامعه شناسی ارائه شده است.

خانواده واحدی اجتماعی است که بر اساس ازدواج پدید می آید؛ متشکل از گروهی از اشخاص که روابطشان با یکدیگر بر پایه خویشاوندی و هم خونی استوار است؛ گروهی دارای روابط جنسی چنان پایا و مشخص که به تولید مثل و پرورش فرزندان منتهی می شود.

خانواده در قانون مدنی و دیگر قوانین ایران تعریف نشده است؛ از این رو با توجه به مقدرات مختلف برای آن، معنای عام و خاص ذکر کرده اند که معنای عام آن عبارت است از گروهی مرکب از شخص و خویشان نسبی و همسر او، که از یکدیگر ارث می برند و بعضی، خویشان سببی را در محدوده آن دانسته اند و معنای خاص آن نیز عبارت است از زن و شوهر و فرزندان تحت سرپرست آن ها که به طور معمول با یکدیگر زندگی می کنند و تحت ریاست شوهر و پدر هستند و ضابطه تشکیل خانواده، همان ریاست یک شخص بر اعضای آن است.

و ...

 

فهرست مطالب

اشاره

انواع خانواده

مدیریت

مدیریت در خانواده از آن کیست و چرا؟

نظریه های توزیع قدرت در خانواده

نظریه های زیست شناختی

نظریه های روان شناختی

نظریه های جامعه شناختی

دیدگاه اسلام

پایان

 

عنوان : مدیریت توزیع قدرت در خانواده

فرمت : پاورپوینت

حجم : 196 کیلوبایت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


علوم سیاسی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:36
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی