سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت نظریات جمعیت

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
27 اردیبهشت

 

شامل 35 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

واژه Theory از کلمه theology به معنای الهیات، مشتق شده است و در لغت به‌معنای نظریه است. و Population نیز به‌معنای جمعیت است و به کل افرادی گفته می‌شود که در زمانی معین در یک کشور، شهر، روستا و یا هر واحد جغرافیایی زندگی می‌کنند.

از گذشته‌های بسیار دور، جمعیت و تعداد مطلوب آن در یک اجتماع مورد بحث و توجه قرار داشته است. البته این توجهات به مفهوم تلاش‌های مدوّن و جهت‌دار علمی نیست، بلکه نشانگر درک اهمیت و تاثیر کم‌وکیف آن بر حیات اجتماعی است. لذا لازم است که ابتدا نگاهی به نظریه‌ها و عقاید جمعیت بیندازیم و آن‌گاه دریابیم که ضرورت بحث حدّ متناسب جمعیت چگونه مورد توجه واقع شده است.

به‌طور کلی می‌توان مجموع عقایدی را که قرن‌ها درباره جمعیت و تاثیر آن در اوضاع اقتصادی و اجتماعی عنوان شده است چنین خلاصه کرد:

•           طرفداران افزایش جمعیت

•             مخالفان افزایش جمعیت

•             طرفداران ثبات جمعیت

•             طرفداران حدّ متناسب جمعیت

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

طرفداران افزایش جمعیت (Natalism)

مخالفان افزایش جمعیت (Antinatalism)

طرفداران ثبات جمعیت (Stable Population)

طرفداران حدّ متناسب جمعیت(Optimum Population)

پایان

 

عنوان : نظریات جمعیت

فرمت : پاورپوینت

حجم : 484 کیلوبایت

تعداد صفحات : 35

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت


علوم اجتماعی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:35
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی