سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت نظریه بازمانده ها و مشتقات پارتو

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
27 اردیبهشت

 

شامل 44 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

مسئله پارتو مطالعه منطقی کنش های غیر منطقی است.

پارتو کنش های رامنطقی می داندکه وسایلی متناسب بااهداف رابکاربرندووسایل کاری آنهابا هدفهای موردنظرشان پیوندی منطقی داشته باشدهم ازنظرذهنی وهم ازنظرعینی .این ارتباط منطقی اهداف ووسایل بایدهم ازدیدگاه فاعل وهم ازدیدگاه ناظرکنش منطقی باشد.برعکس وبر که به فاعل اهمیت می دهد.

پارتو برای تحلیل عناصرغیرمنطقی کنش ازمفاهیم ته نشیت ها(بازمانده ها)ومشتقات استفاده می کند. پارتو معتقداست انسانها غالبا منطقی عمل نمی کنندولی به منطقی جلوه دادن رفتارشان سخت گرایش دارند.یعنی می خواهندنشان دهندکه عملشان نتیجه منطقی یک رشته افکاراست.درحالیکه احساسات ریشه دار انسانی که دراین اعتقادات متبلورندانسانها رابه کنش واداشته اند.درواقع ته نشست ها عامل کنش های ماهستنداما نقابی ازمشتقات روی آن می نشیندوبه توجیه منطقی آنها می پردازد.کارجامعه شناسی کنارزدن این نوع نقابهاست.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

زندگینامه

نظریه ته نشست ها

انواع فرعی غریزه تدبیر

انواع فرعی طبقه بازمانده های مربوط به جامعه پذیری

انواع فرعی بازمانده یکپارچگی فردووابستگان او

نظریه مشتقات

جامعه شناسی دین

جامعه شناسی معرفت

پایان

 

عنوان : نظریه بازمانده ها و مشتقات پارتو

فرمت : پاورپوینت

حجم : 328 کیلوبایت

تعداد صفحات : 44

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


علوم اجتماعی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:44
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی