سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت یقه سفید کیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
27 اردیبهشت

 

شامل 28 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان علوم اجتماعی و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

افراد یقه سفید عمدتا افراد اتو کشیده ای هستند که کسی به این افراد برای ارتکاب به جرم شک نمی کند.

یقه سفید ها در مقابل یقه چرکین ها هستند. مجرم از دید لمبروزو (یک جرم شناس) آدم هایی هستند که میمیک صورت خاصی دارند و از ظاهر آنها می توان تا حدودی به تبهکار بودنشان پی برد. در واقع جرم از آن تبهکاران است.

دلایل ارتکاب به جرم یقه سفیدی

در کشورهایی که نظارت دقیق بر عملکرد مسوولین دولتی نمی شود و از یک حاشیه امنی برخوردار هستند، مسوولینی که خودشان باید در کارها ناظر باشند، اگر خود این مسوولین جرم مرتکب شوند، یقه سفید محسوب می شوند. مجرم یقه سفید در مقابل آن تبهکاری که ظاهرا یک شخص خشن است و شغل معینی ندارد، تعریف می شود. این تعبیری است از افرادی که ظاهری آراسته و باطن بدی دارند و ظاهر آراسته آنها به تبع پست و مقامی که دارند، شکل می گیرد و این افراد به تبع مقامی که دارند مرتکب جرم می شوند.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
دلایل ارتکاب به جرم یقه سفیدی
نفوذ یقه سفیدها
سیاسیون و یقه سفیدی
تفاوت جرم یقه سفید و رانت
پایان

 

عنوان : یقه سفید کیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 244 کیلوبایت

تعداد صفحات : 28

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


علوم اجتماعی
قيمت فايل:7800 تومان
تعداد اسلايدها:28
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی