سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت سرمایه‌ گذاری جسورانه چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
27 اردیبهشت

 

شامل 43 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد ، حسابداری و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

اگر به دنبال راهی برای تأمین منابع مالی کسب‌و‌کار خود هستید،‌ لازم است با سرمایه‌ گذاری جسورانه، مزایا و معایب آن آشنا باشید. در ادامه‌ی این مبحث همه‌‌ی اطلاعات لازم را در مورد این نوع سرمایه‌‌گذاری و نکات مثبت و منفی آن می‌خوانید.

سرمایه‌ گذاری جسورانه، سرمایه‌ی اولیه یا سرمایه‌ی خصوصی هم نامیده می‌شود و اغلب برای کسب‌و‌کارهایی استفاده می‌شود که توانایی زیادی برای توسعه یافتن دارند. برای مثال یکی از شرکت‌های شناخته‌شده، شرکت دستگاه‌های دیجیتال (DECC) نام دارد که در سال ۱۹۵۷۷ تأسیس شد. تأسیس این شرکت از منابع مالی‌ای ممکن شد که از جورج دوریو (George Doriot)، مالک شرکت سرمایه‌ گذاری جسورانه تحقیق و توسعه‌ی آمریکا (ARDC) به‌دست‌ آمده بود.

منابع مالی به‌دست‌ آمده از سرمایه‌ گذاری جسورانه اساسا برای شرکت‌هایی استفاده می‌شود که برای دریافت وام از بانک‌ها سابقه‌ی عملکرد کافی ندارند. بیشتر شرکت‌های کسب‌و‌کار فناوری‌محور برای آغاز کار خود از سرمایه‌ گذاری جسورانه استفاده کرده‌اند. در اکثر موارد، این شرکت‌ها باید به‌نحوی سود به‌دست آمده را با شرکتی که اقدام به سرمایه‌گذاری جسورانه کرده است به اشتراک بگذارند. برای این کار شرکت‌ها معمولا سهام خود را به شرکت سرمایه‌گذار می‌دهند.

به‌دست‌ آوردن منابع مالی از طریق سهام مخا‌طره‌آمیز معمولا آسان نیست. در واقع درخواست بیشتر دارندگان کسب‌و‌کارها برای سرمایه‌گذاری جسورانه رد می‌شود. این درخواست فقط در صورتی مورد قبول واقع می‌شود که کسب‌و‌کار درخواست‌کننده، طرح کسب‌وکاری داشته‌ باشد که به‌راحتی موفقیت و سود‌دهی بالای شرکت را در یک بازه زمانی پنج‌ساله نشان بدهد.

و ...

فهرست مطالب

مقدمه
فواید سرمایه‌ گذاری جسورانه
معایب سرمایه‌ گذاری جسورانه
نتیجه‌گیری
پایان

 

عنوان : سرمایه‌ گذاری جسورانه چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 328 کیلوبایت

تعداد صفحات : 43 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


اقتصاد
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:43
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی