سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت بنگاه های کوچک و متوسط

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
24 اردیبهشت

 

شامل 48 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان اقتصاد و سایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

کسب‌ و کار‌های‌ کوچک به‌ دلیل ‌ماهیت فعالیت‌های خود به‌گونه‌ای عمل می‌کنند که‌ عمدتاً به‌ سرمایه مجریان ‌یا به‌ اعتبارات دریافتی اندک ازبانک‌ها، با استفاده ‌ازکالاهای واسطه‌ای‌ و سرمایه‌ای داخلی به فعالیت خودادامه‌ دهند. این‌ امتیازی‌ است که‌ صنایع بزرگ به‌ندرت می‌توانند از آن‌ بهره‌مندگردند

ادبیات مربوط به کسب و کار واحدهای کوچک، بسیار گسترده است و این گستردگی نیز باعث شده است که در کشورهای مختلف تعریفهای گوناگونی برای این واحد ارائه شود؛ این تعریف ها با توجه به ساختار سنی، جمعیتی، فرهنگی و درجه توسعه یافتگی متفاوت هستند.بنگاه‌های کوچک و متوسط در کشورهای مختلف جهان دارای شباهت های بسیاری هستند.

معیارهای تعریف: 

بنگاه‌های کوچک و متوسط واحدهای اقتصادی ویژه ای هستند که ازنظر ماهیت و اندازه همگن نیستند و به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم، در تولید ملی، اشتغالزایی و جذب نیروی کار، نقش قابل توجهی دارند. هر کشور با توجه به شرایط ویژه خود تعریفی از این کسب و کارها ارائه کرده است. بطوری که بیشتر این تعریف‌ها بر اساس معیارهای کمی زیر است:

و ...

فهرست مطالب

مقدمه

معیارهای تعریف

SMEs  چیست؟

ویژگیهای کیفی کسب و کارهای کوچک و متوسط

تعریف بنگاه های کوچک و متوسط در کشورهای مختلف

ویژگی های کسب و کارهای (بنگاه های) کوچک و متوسط

پایان

 

عنوان : بنگاه های کوچک و متوسط

فرمت : پاورپوینت

حجم : 464 کیلوبایت

تعداد صفحات : 48 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


اقتصاد
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:48
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی