سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت تئوری سیستم های اجتماعی گتزلز و گابا

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
23 اردیبهشت

 

شامل 45 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان مدیریت و علوم تربیتی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

مدل سیستم اجتماعی بر آن است که انسان موجودی روانی - اجتماعی است و تحت تاثیر دو وجه ویژگیهای روانی و هویت اجتماعی شکل می گیرد . یک سیستم اجتماعی اجزای آن را افراد انسانی تشکیل می دهند ، رفتار هر فرد نتیجه تعامل میان ابعاد جامعه شناختی و روان شناختی سیستم اجتماعی است .

مدیریت به عنوان فراگرد اجتماعی و سازمان به منزله سیستم اجتماعی تلقی می شود ، هر سیستم اجتماعی یا سازمانی پدیده هی اجتماعی – روانی است یعنی هم واحدی است از جامعه و هم تجمعی است از افراد انسانی .

وجه اجتماعی سیستم ، بعد هنجاری یا سازمانی نامیده می شود ، و وجه روانی سیستم ، بعد شخصی یا فردی نامیده می شود . رفتار هر فرد در سیستم اجتماعی (سازمان ) ، تحت تاثیر دو بعد هنجاری و شخصی قرار می گیرد .

مفروضات سیستم های اجتماعی :سیستم اجتماعی ، سیستمی باز است. سیستم اجتماعی از افراد انسانی تشکیل می شود . سیستم اجتماعی از اجزا، ویژگیها و فعالیتهای وابسته به هم که به کل سیستم کمک کرده و از آن کمک  می گیرند ، تشکیل شده است . سیستم اجتماعی هدفمدار است . سیستم اجتماعی دارای ساختار است . سیستم اجتماعی هنجامند است . سیستم اجتماعی از ضمانت اجرایی برخوردار است . سیستم اجتماعی ، سیاسی است . سیستمهای اجتماعی ، فرهنگهای متمایزی دارند . سیستم اجتماعی ، مفهومی و نسبی است . همه سازمانهای رسمی سیستمهای اجتماعی محسوب می شوند ، ولی همه سیستمهای اجتماعی ، سازمانهای رسمی نیستند .

و ... 

 

فهرست مطالب

مقدمه

مفروضات سیستم های اجتماعی

ویژگیهای روان شناختی افراد

نیازها و پیش آمادگیها

ملاکهای سنجش رفتار درسازمانها

سطوح بررسی رفتار سازمانی

مدرسه بعنوان یک سیستم اجتماعی

پایان

 

عنوان : تئوری سیستم های اجتماعی گتزلز و گابا

فرمت : پاورپوینت

حجم : 312 کیلوبایت

تعداد صفحات : 45

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


علوم تربیتی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:45
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی