سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت یادگیرى و تحلیل مفاهیم آن

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
9 تیر

 

شامل 34 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان علوم تربیتی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

تعریف

جامع‌ترین تعریفى که تاکنون از یادگیرى ارائه شده، تعریف هیلگارد (Hilhgard) و مارکوئیز (Marquiz) است. این دو روانشناس، یادگیرى را بدین‌گونه تعریف کرده‌اند:

یادگیرى عبارت است از فرایند تغییرات نسبتاً پایدار در رفتار بالقوهٔ فرد، بر اثر تجربه. این تعریف نسبت به تعاریف دیگر رجحان و برترى خاصى دارد؛ زیرا دیدگاهى جدید از فرایند یادگیرى ارائه داده است و این دیدگاه جدید را مى‌توان در مفاهیمى همچون فرایند، تغییر (modification)، نسبتاً پایدار، رفتار بالقوه (potention. behvior) و تجربه ( experience ) جستجو کرد.

مفهوم فرآیند

فرآیند بر وقایع و روابط پویا، مستمر و پیوسته در حال تغییر اطلاق مى‌شود. یکى از مشخصات بارز فرآیند، حرکت و پویایى آن است که بر اثر تعامل دائم اجزاء و متغیرهاى موجود در آن صورت مى‌گیرد و آغاز و پایانى ندارد. یادگیرى نیز یک فرایند است؛ چون بر اثر تعامل دائم فرد با محیط، همیشه و در همه جا بطور پیوسته و مستمر صورت مى‌گیرد.

و...

فهرست مطالب 

تعریف

مفهوم فرآیند

مفهوم تغییر

مفهوم نسبتاً پایدار

مفهوم رفتار بالقوه

 مفهوم تجربه

پایان

 

عنوان : یادگیرى و تحلیل مفاهیم آن

فرمت : پاورپوینت

حجم : 288 کیلوبایت

تعداد صفحات : 34 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


علوم تربیتی
قيمت فايل:7800 تومان
تعداد اسلايدها:34
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی