سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت ازدواج بدون وصال

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
8 تیر

 

شامل 32 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه 

بعضی از زوج ها تا مدت ها بعد از ازدواج، موفق به انجام ارتباط زناشویی نمی شوند، به طوری که خانم هم چنان دست نخورده و باکره باقی می ماند.

این زوج ها به دلیل شرم یا ترس، مشکل خود را بازگو نمی کنند و بعد از مدت ها شاید به متخصص زنان مراجعه کنند. گاهی تحت عمل جراحی به شکل جراحی پرده ی بکارت یا باز کردن واژن قرار می گیرند، ولی مشکل بیمار حل نمی شود. این مشکل به قدری ناراحت کننده و بزرگ جلوه می کند که زوج ها در مراجعه بسیار مضطرب و مأیوس هستند. گاهی سال ها از ازدواج گذشته ولی هنوز موفقیتی در این زمینه حاصل نشده است. گزارشی از یک مورد ازدواج بدون وصال به مدت 15 سال نیز وجود دارد.

تعریف 

هرگاه زوجی به هر دلیلی علیرغم اقدام، موفق به حتی یک بار مقاربت کامل نشوند و یک هفته از این اقدام گذشته باشد ازدواج به وصال نرسیده به حساب خوهد آمد.

اهمیت موضوع 

موضوع فوق مربوط به یک نفر نیست و تبعات آن خانواده زوجین را درگیر می کند. از طرفی به دلیل احساس گناه، شرم یا بی کفایتی، زوجین سعی در کتمان این قضیه می کنند از طرف دیگر آنها نیاز به کمک دارند و به دلیل محدودیت های فرهنگی و اجتماعی این افراد برای درمان خویش دریافتن متخصص و یا مرکزی در این خصوص دچار سردرگمی می شوند.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف
اهمیت موضوع
در جستجوی کمک
آیا جراحی مشکل را برطرف می کند؟
علل
چه باید کرد؟
پایان

 

عنوان : ازدواج بدون وصال

فرمت : پاورپوینت

حجم : 444 کیلوبایت

تعداد صفحات : 32 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


روان شناسی
قيمت فايل:8800 تومان
تعداد اسلايدها:32
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی