سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت بیماری سادیسم چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
7 تیر

 

شامل 30 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

بیماری سادیسم عبارت است از لذت بردن از تحقیر، تمسخر و آزار روحی یا جسمی و جنسی دیگران، که در جوامع گوناگون مرزها و محدودیت‌های متفاوتی دارد. شاید در در اجتماع به افرادی برخورد کرده باشید که از تحقیر، تمسخر و کنایه زدن به دیگران لذت می‌برند، مردی که همسر خود را مورد آزار جسمی یا روانی (تحقیر، سرزنش و به کار بردن الفاظ ناپسند) قرار می‌دهد یا رییسی که از آزار روحی کارمندان زیردست خود لذت می‌برد؛ اگر این آزار رساندن به دیگران به صورت جسمی، روانی و جنسی، موجب لذت و آرامش فرد آزاررسان شود احتمالا آن فرد به بیماری سادیسم مبتلاست.

در حقیقت سادیسم عبارت است از لذت بردن از تحقیر، تمسخر، آزار روحی یا جسمی و جنسی افراد به خصوص در حضور دیگران که گاهی با رفتارهای پرخاشگرانه یا جنایتکارانه همراه است.

اصطلاح سادیسم از کجا آمده است؟
واژه سادیسم (دیگرآزاری) از نام مارکی دو ساد (۱۷۴۰–۱۸۱۴) نویسنده فرانسوی آثار اروتیک آغشته به فلسفه و خشونت برگرفته شده‌است. دوساد دوباره ازدواج کرد و خیلی زود به عنوان یک آدم عیاش و شهوت طلب شهرت یافت. وی به جرم ایراد ضرب و جرح و مرگ دو تن از قربانیان مورد تجاوز خود بارها زندانی شد و در نهایت به اعدام محکوم گردید و در آخر روانه تیمارستان شد و آنجا در سن ۷۴ سالگی درگذشت. وی نویسنده چندین داستان از جمله «ضرر تقوی و برکت شرارت» می‌باشد که در آن صحنه‌های سادیستی و شکنجه و آزار توام با لذت جنسی را وصف نموده است.

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

اصطلاح سادیسم از کجا آمده است؟

انواع بیماری سادیسم

چند نکته در مورد بیماری سادیسم

برخی از اقدامات درمانی بیماری سادیسم

پایان

 

عنوان : بیماری سادیسم چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1 مگابایت

تعداد صفحات : 30 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


روان شناسی
قيمت فايل:7500 تومان
تعداد اسلايدها:30
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی