سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت لنگرگاه های مسیر ترقی در شغل

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
6 تیر

 

شامل 30 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه 

مدل لنگرگاه های مسیر ترقی توسط ادگار شاین مدیر موسسه تکنولوژی ماساچوست  ارائه شده است. شاین واژه لنگرگاه های مسیر ترقی ر برای توصیف نگرش ها، ارزش ها، نیازها و استعدادهای متکی بر استنباط به کار می برد که درطی زمان توسعه و پیشرفت می کند. افراد اگر احساس کنند که یک شغل یا موقعیت شغلی با استعدادها، نیازها و ارزشهای آنها سازگاری ندارد، با پاروزدن به موقعیتی می روند که با تصورات آنها از خودشان همخوانی داشته باشد.

شخصیت های ما تا حد معینی در نتیجه تعامل ما با محیط های اطرافمان شکل می گیرد. ادگار شاین 5 انگیزه متفاوت را به علت اینکه افراد یک دوره ی خدمتی را انتخاب می کنند تشخیص داده و آنها را لنگرگاههای مسیر ترقی نامیده است.

به زعم دیدگاه شاین لنگرگاههای مسیر ترقی ترکیبی از انگیزه‌ها و نیازهای اساسی افراد می باشد که نه تنها بر انتخاب شغل اثر می گذارد بلکه همچنین بر تصمیمات جا به جایی از سازمانی به سازمان دیگر تاثیر دارد.

آنچه را افراد در زندگی جویای آن می باشند را شکل می دهد و دید آنها درباره‌ی آینده و  ارزیابی های کلی آنها درباره‌ی اهداف کوتاه‌مدت و بلندمدت را تصویر می‌نماید.

شاین بر مبنای تحقیقاتش 5 لنگرگاه مسیر ترقی را تشخیص داده که عبارتند از :

 و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

لنگرگاه شایستگی فنی/ کارکردی

لنگرگاه صلاحیت مدیریتی

لنگرگاه امنیت

لنگرگاه  استقلال کاری

لنگرگاه خلاقیت

پایان

 

عنوان : لنگرگاه های مسیر ترقی در شغل

فرمت : پاورپوینت

حجم : 1.06 مگابایت

تعداد صفحات : 30 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


روان شناسی
قيمت فايل:7500 تومان
تعداد اسلايدها:30
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی