سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت اختلال روان پریشی کوتاه مدت

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
6 تیر

چیست

 

چیست شامل 34 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه 

در اختلال روان پریشی کوتاه مدت(Brief psychotic disorder) اغلب افراد عبارت خرد شدن اعصاب را شنیده اید که برای توصیف کسانی به کار می رود که ناگهان کنترل خود را از دست می دهند, به صورت غیر عادی رفتار  می کنند و تجربیات عجیبی مانند هذیانها یا توهمات دارند.

در واقع این اصطلاح غلط است. زیرا این نشانه ها به علت خرد شدن اعصاب نیستند. اصطلاح درست اختلال روان پریشی کوتاه مدت است. اختلالی که با شروع نشانه های روان پریشی که کمتر از یک ماه ادامه می یابند مشخص می شود.

نشانه شناسی

این نشانه ها اغلب واکنشی هستند. و بعد از یک رویداد یا رشته رویدادهای استرس زا ظاهر می شوند و سرانجام فرد عملکرد عادی خود را از سر می گیرد.

این استرس می تواند اتفاقی باشد که دیگران آن را جدی ندانند, مانند مرگ همسر یا آتش سوزی در خانه. با این حال در برخی موارد عامل استرس زا از نظر خود شخص بسیار ناراحت کننده است ,در حالی که دیگران شاید آن را خیلی جدی نگیرند(مانند مشکلات تحصیلی یا مالی).

برخی افراد بدون هرگونه عامل استرس زای مشخصی برای مدت کوتاهی روان پریش شده و باعث می شوند  متخصصان بالینی و اعضای خانواده درباره ی علت تغییر چشمگیر در آنها سردرگم شوند.

نوع دیگر از اختلال روان پریشی کوتاه مدت زنانی را شامل می شود که شروع پس زایمانی دارند. برخی از زنان بعد از زایمان دچار نشانه های افسردگی اساسی می شوند.

 

 و ...

فهرست مطالب

مقدمه
 نشانه شناسی
 ویژگیهای تشخیصی روان پریشی کوتاه مدت
 سبب شناسی روان پریشی کوتاه مدت
 درمان روان پریشی کوتاه مدت
پایان

 

عنوان : اختلال روان پریشی کوتاه مدت چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم :  1.03 مگابایت

تعداد صفحات : 34 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


روان شناسی
قيمت فايل:7800 تومان
تعداد اسلايدها:34
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی