سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت اختلال اسکیزوافکتیو یا عاطفه گسیختگی

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
6 تیر

چیست

 

چیست شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد . این پاورپوینت برای دانشجویان روانشناسی وسایر دانشجویان مرتبط کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه 

اختلال اسکیزوافکتیو Schizoaffective disorder یا SAD یک بیماری روانی شدید است که واجد ویژگی‌هایی‌ از دوموقعیت مختلف است.اسکیزوفرنی ویک اختلال عاطفی یا افسردگی اساسی ویا اختلال دوقطبی .

اسکیزوفرنی یک اختلال مغزی است که در نحوه فکر کردن،عمل کردن،بیان هیجانات وادراک واقعیت فرد، اختلال ایجاد می‌کند.افسردگی یک بیماری است که مشخصه آن احساس غمگینی،بی‌ارزشی،ناامیدی و مشکل در تمرکز ویادآوری جزئیات می‌باشد

مشخصه‌ی اختلال دوقطبی تغییرات دوره‌ای خلق،شامل خلق خیلی بالا (مانیا)یا خلق خیلی پایین (افسردگی)می‌باشد .اختلال اسکیزوافکتیو یک بیماری است که در طول زندگی باعث بروز آسیب در زمینه‌های کاری،تحصیلی،روابط اجتماعی وخانوادگی در زندگی روزمره می شود.

وقتی نشانه‌های بیماری بروز می‌کند،شخص مبتلا دوره‌های متناوبی را که عود نامیده می‌شود، تجربه می‌کنند.هنوز درمان مشخصی برای این اختلال شناخته نشده است.اما بوسیله‌ی یک درمان مناسب می‌توان علایم را کنترل کرد.

تفاوت اسکیزوفرنی و اختلال خلقی

درباره ی این موضوع که آیا اسکیزوفرنی و اختلالهای خلقی باهم متناقض هستند یا اینکه برخی افراد نشانه های  هردو اختلال را دارند مجادله ی مهمی وجود دارد.

بلوبر معتقد بود صرف نظر از شدت آشفتگی خلقی درمانجو تشخیص اسکیزوفرنی باید حق تقدم داشته باشد.  شاید از خودتان بپرسید اگر آشفتگی خلقی برای این تشخیص خیلی مهم است چرا به این اختلال برچسب اختلال خلقی زده نمی شود.

علت آن این است که در طول مدت نشانه های فعال یک دوره ی حداقل 22 هفته ای وجود دارد که در این مدت فرد نشانه های خلقی بارز ندارد بلکه همچنان نشانه های روان پریشی مانند توهمات و هذیانها را دارد.

 

 و ...

فهرست مطالب

مقدمه
 تفاوت اسکیزوفرنی و اختلال خلقی
 علایم اختلال اسکیزوافکتیو چیست:
 علت اختلال اسکیزوافکتیو چیست؟
 خلاصه ویژگی‌ها برای اختلال اسکیزوافکتیو
 درمان اسکیزوافکتیو
پایان 

 

عنوان : اختلال اسکیزوافکتیو یا عاطفه گسیختگی چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم :  1.26 مگابایت

تعداد صفحات : 36 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


روان شناسی
قيمت فايل:7800 تومان
تعداد اسلايدها:36
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی