سایت کاریابی جویا کار

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

درمانگاه جدید فرهنگیان تویسرکان بزودی به بهره برداری میرسد

دسته بندي: اخبار / اخبار فرهنگیان
29 بهمن
درمانگاه جدید فرهنگیان تویسرکان بزودی به بهره برداری میرسد
رئیس آموزش و پرورش تویسرکان گفت: درمانگاه جدید فرهنگیان تویسرکان با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد در حال احداث است و به زودی به بهره‌برداری می رسد.
بهره‌‌برداری از درمانگاه جدید فرهنگیان تویسرکان
جواد اسدبیگی عصر امروز در شورای آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری جشن تکلیف برای 500 دانش آموز دختر در مصلای امام خمینی(ره) تویسرکان در خصوص هزینه دریافتی از دانش‌آموزان اظهار کرد: هزینه از هر دانش برای این جشن فقط 68 هزار تومان دریافت شده است.
وی با بیان اینکه درمانگاه فرهنگیان تویسرکان خودگردان اداره می‌شود خاطرنشان کرد: این درمانگاه به خدمات خود را با فعالیت دندانپزشک، پزشک عمومی، پزشک متخصص و فیزیوتراپ ارائه می‌دهد.
رئیس آموزش و پرورش تویسرکان با بیان اینکه این درمانگاه در سال جاری به 38 هزار و 500 نفر بیمار خدمات داده و تزریقات برای 67 هزار نفر انجام شده است گفت: درمانگاه جدید فرهنگیان با پیشرفت فیزیکی 85 درصد در حال احداث است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی تعداد اسکان داده شده در خانه معلم را 4 هزار و 790 نفر اعلام کرد و بیان کرد: خانه معلم تویسرکان به بخش خصوصی واگذار خواهد شد، مجوز لازم در این خصوص را اخذ کردیم.
اسدبیگی با اشاره به اینکه اردوگاه باقری در وسعت 60 هکتار با همت دولت تدبیر و امید به آبیاری قطره‌ای مجهز شد افزود: مجموعه‌ای تفریحی در این اردوگاه ایجاد شده که برای این دو طرح 260 میلیون تومان هزینه شده است.
وی با اشاره به ساخت مدارس قرآنی نور و بهشت توسط بنیاد برکت در تویسرکان گفت: ایجاد زمین چمن مصنوعی سالن امیدفر آغاز شده، این اولین زمین چمن مصنوعی استاندارد آموزش و پرورش استان همدان در تویسرکان محسوب می‌شود.

برای عضویت در کانال فرهنگیان در تلگرام کلیک کنید

تگ هاي مطلب: رئیس آموزش و پرورش تویسرکان, درمانگاه جدید فرهنگیان تویسرکان, شورای اموزش و پرورش
منبع خبرفارس
اشتراک گذاري در:تلگرام کلوب فيس نما لينکداين گوگل پلاس توئيتر فيس بوک
ارسال نظر
عکس خوانده نمی شود
دسته بندی ها
تبلیغات متنی