سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت همرنگی با جماعت وانواع آن

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
4 تیر

 

شامل 35 اسلاید است و برای دانشجویان روانشناسی کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه 

حتما تاکنون این ضرب المثل را شنیده اید: " خواهی نشوی رسوا، همرنگ جماعت شو". اما به راستی همرنگی چیست؟ چرا به وجود می آید؟ و آیا خصیصه ای پسندیده است یا نکوهیده؟

تعریف همرنگی
"همرنگی" را می توان تغییر در رفتار یا عقاید شخص در نتیجه اعمال فشار واقعی یا خیالی از طرف فردی دیگر یا گروهی از مردم تعریف کرد. انسان همواره در بین ارزش های مربوط به فردیت و ارزش های مربوط به همرنگی با جماعت در حالتی پر از تنش به سر می برد. 

آیا همرنگی با جماعت خصیصه ای پسندیده است یا نکوهیده؟ 
در ساده ترین مفهوم، این سوال غیر موجه می نماید. اما کلمات، دارای مفاهیم ارزشیابی کننده اند. اغلب، اشتهار شخص به فرد گرایی یا ناهمرنگی او را به عنوان «فردی پسندیده» معرفی می کند. برعکس، همرنگی همچون «بی کفایتی» تلقی می شود. اما می توان کلمات مترادفی به کار برد که معانی و تصورات متفاوتی به ذهن متبادر کنند. به جای «فردگرا» یا «ناهمرنگ» می توان کلمه «منحرف» را به کار برد و به جای «همرنگ» می توان «بازیگر گروهی» را قرار داد. و...

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه
تعریف همرنگی
آیا همرنگی با جماعت خصیصه ای پسندیده است یا نکوهیده؟ 
دلایل همرنگی
عواملی که سبب افزایش و کاهش همرنگی می شود
انواع همرنگی (انواع پاسخ به نفوذ اجتماعی) 
پایان

 

عنوان : همرنگی با جماعت وانواع آن

فرمت : پاورپوینت

حجم : 2.97 مگابایت 

تعداد صفحات : 35 

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 


روان شناسی
قيمت فايل:7900 تومان
تعداد اسلايدها:35
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی