سایت کاریابی جویا کار

پاورپوینت هوش تجاری چیست

دسته بندي: مقالات / پاور پوینت
3 تیر

شامل 29 اسلاید است و برای دانشجویان اقتصاد وهمچنین سایر دانشجویان کاربرد دارد . در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

مقدمه

شعار «هوش تجاری (Business Intelligence) «چندین سال است که توسط بسیاری از وبلاگ‌نویسان و شرکت‌های بزرگ به کار رفته و مزایای آن نیز ستوده شده‌است.  در حالی که بسیاری از مدیران و مالکان کسب‌و‌کارهای کوچک (Small Businesses) در قبال آن سکوت اختیار نموده‌اند؛ چرا که اطلاعات چندانی در مورد مفهوم هوش تجاری و کاربردهای آن ندارند. 
در حقیقت، هوش تجاری بخش جدایی‌ناپذیر هر سازمانی است. هوش تجاری را تحت عنوان «توانمندی سازمان جهت تبدیل فرآیندها به داده‌هایی که بتوان آنها را تحلیل و سپس به آگاهی تبدیل نمود»، تعریف می‌کنند تا در زمانی مناسب و با راهکاری درست، در اختیار ذینفعان مربوطه قرار گیرد.  نکات مثبت بسیاری در مورد راهکارهای هوش تجاری و لزوم استفاده شرکت‌ها از آنها وجود دارد که به پنج مورد از آنها در ادامه اشاره گردیده است:

افزایش بهره‌وری 

در شیوه‌های سنتی جمع‌آوری داده‌ها، کاربر ابتدا داده‌ها را جمع‌آوری و سپس تحلیل و در نهایت گزارش مربوط بدان را تهیه می‌کرد که این امر به شدت وقت‌گیر بود

و ...

 

فهرست مطالب
مقدمه
افزایش بهره‌وری
دسترسی به اطلاعات مناسب
تصمیم‌گیری ماهرانه
نتایج نزدیک‌تر به اهداف مقرر
بازدهی سرمایه
پایان

 

عنوان : هوش تجاری چیست

فرمت : پاورپوینت

حجم :  1.62 مگابایت

تعداد صفحات : 29

 

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

 



روان شناسی
قيمت فايل:7900 تومان
تعداد اسلايدها:29
خريد فايل از سايت مرجع
دسته بندی ها
تبلیغات متنی